930×122 CAPRA 5

astronomie

UN TÂNĂR ARGEȘEAN ȘI-A FĂCUT PAGINĂ DE ASTRONOMIE PE FACEBOOK

În vârstă de 17 ani, Nicolae Ionuţ Rotărescu locuieşte în comuna argeșeană Leordeni şi studiază la Liceul „Ion Mihalache” din orașul Topoloveni. Ionuț are o pasiune mai puţin obişnuită pentru tinerii din ziua de azi: astronomia.

Citiți și: Breaking: Două mari bănci din România au probleme! Clienții, afectați

Această pasiune l-a determinat să-și deschidă o pagină pe Facebook unde le oferă celor interesați descrieri ale fenomenelor astronomice.

,,Pasiunea mea pentru astronomie este precum universul: nu ştiu exact de unde a început, ştiu doar că este un domeniu care mă fascinează. Îmi petrec mult timp studiindu-l. Pe pagina respectivă postez des informaţii interesante pentru cei care îmi împărtăşesc pasiunea. Mi-am propus să vorbesc în amănunt despre cele mai cunoscute corpuri cosmice, iar pentru viitor îmi doresc să pot publica informaţii furnizate de NASA.’’, spune Ionuţ.

Citiți și: România, cea mai bună din lume la minifotbal! Tricolorii, campioni mondiali!

Totodată, tânărului îi place să citească şi să compună poezii. Ne mărturisește că ar vrea să devină autor de cărți şi că, de altfel, se vede peste un timp mai degrabă scriitor decât astronom.

Pagina de Facebook deschisă de Nicolae Ionuţ Rotărescu o puteți vede aici: https://www.facebook.com/pages/Astronomie-Romania/440379616111568.

[555x222px]KV_WinterSale_epitesti