Donaris 930 x 122

alexandru mironov

ROMÂN CELEBRU, AZI ÎN PITEȘTI

La invitația “Astroclubului Brătienii”, de la Colegiul Național “I.C. Brătianu” din Pitești, o echipă de la revista Știință & Tehnică va susține astăzi o serie de prelegeri interactive pe teme din lumea științei și tehnologiei. Evenimentul se va desfășura cu ocazia săptămânii “Școala altfel”.

Citiți și: Tot ce e mai frumos în lume este la SIMFONIE!

Printre participanți se numără și Alexandru Mironov, senior editor la Știință & Tehnică, scriitor și jurnalist, foarte cunoscut publicului ca urmare a numeroaselor emisiuni radio și tv în care, de-a lungul a zeci de ani, a popularizat știința și science-fiction-ul.

Printre subiectele care vor fi dezbătute se numără lumea în anul 2050, cum vor evolua tehnologiile și inovațiile până la mijlocul secolului, marea expediție americană Nasa Jet Propulsion Laboratory și cercetătorii români care lucrează în SUA în domeniul aerospațial, eclipsa din 21 august (cel mai spectaculos fenomen astronomic al anului 2017), încălzirea globală și decabornificarea planetei și o nouă filosofie în fabricarea de mașini.

Citiți și: Toată lumea o căuta pe Armina-Maria. Iar ea plecase la iubit!

[555x222px]KV_WinterSale_epitesti