Donaris 930 x 122

Serviciile financiare, in topul reclamatiilor la OPC

Bucuresti. 15 iunie 2009. ANPC. Numarul reclamatiilor a crescut, mai ales in zona serviciilor financiare si a comertului online, in restul domeniilor procentul fiind aproape similar ca in anii trecuti, dar in orice situatie, peste 80 la suta din reclamatii au fost favorabile consumatorilor, se arata intr-un comunicat al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC). In saptamana care s-a incheiat, presedintele ANPC, Bogdan Pandelica, s-a intalnit cu reprezentantii Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor (CRPC), cu oficialitatile si institutiile de invatamant din Calarasi si Dolj, pentru a armoniza strategia de informare, consiliere a consumatorilor in functie de zona si obiceiurile specifice. Concluzia inspectorilor generali a fost ca numarul reclamatilor creste, mai ales in domeniul serviciilor financiare si in comertul online, in restul domeniilor procentul fiind cam acelasi ca in anii trecuti. in orice situatie, peste 80 la suta dintre reclamatii au fost favorabile consumatorilor. O parte a intalnirilor presedintelui ANPC a urmarit promovarea in institutiile de invatamant a campaniei ‘Tanar consumator european’, pentru informarea tinerilor asupra capcanelor in care pot intra atunci cand cumpara produse de pe internet.

555 X 222 POSADA 2

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 POSADA 3