New Profesional Consult 930 x 122

autostrada

E OFICIAL! DECIZIE PENTRU AUTOSTRADA PITEȘTI – SIBIU

Decizie pentru autostrada Pitești – Sibiu. Contractul pentru revizuirea/actualizarea studiului de fezabilitate (SF) pentru autostrada Piteşti – Sibiu (atribuit prin procedură de licitaţie publică deschisă asocierii Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia sucursala Bucureşti – Tecnic Consulting Engineering România SRL – lider de asociere fiind Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia sucursala Bucureşti) a fost suspendat pentru o perioadă de 3 luni. Anunțul îl face Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Citiți și: Eveniment dramatic lângă Ramada, Pitești!

„Având în vedere importanţa acestui proiect, la nivelul companiei s-a înfiinţat încă de anul trecut colectivul de lucru Unitatea de Implementare pentru revizuirea/actualizarea studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu – Pitești. Această Unitate, în cadrul căreia au fost desemnați 18 angajați ai CNAIR de diferite specializări, va urmări procesul de realizare a SF-ului și, în mod special, realizarea studiilor de specialitate la nivel de detalii, astfel încât să fie respectate standardele de calitate impuse de UE.

Pentru realizarea studiului de fezabilitate în parametrii de maximă eficienţă, în luna decembrie 2016 compania a decis suspendarea contractului pentru o perioadă de 3 luni, întrucât în sezonul de iarnă nu se pot realiza investigaţii de teren, în special studii geotehnice.

Citiți și: Un piteștean de 18 ani a vrut să impresioneze cu orice preț

Având în vedere că această autostradă este imperios necesară, compania îşi rezervă dreptul şi obligaţia de a lua toate măsurile necesare pentru ca studiul de fezabilitate să fie realizat conform tuturor standardelor tehnico-economice, astfel încât realizarea propriu-zisă a proiectului să fie făcută în termenii stabiliţi.”, precizează CNAIR într-un comunicat de presă dat publicității pe 6 februarie 2017.

Finanțarea proiectului este asigurată din fonduri de coeziune (85%) și bugetul de stat (15%), iar contractul are o durată de implementare de 17 luni, mai precizează Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Amintim că în noiembrie 2016 a fost avizat traseul pentru ultimele secţiuni ale viitoarei autostrăzi Piteşti – Sibiu, după cum urmează: Secţiunea 2 (Boiţa – Racoviţă, de la km 15+000 la km 43+000) și Secţiunea 3 (Racoviţă – Văleni, de la km 43+000 la km 72+000).

Astfel, întreg traseul autostrăzii Pitești – Sibiu, în lungime de aproximativ 123 de km, va fi următorul:

-Secțiunea 1 Sibiu – Boița, de la km 0 la km 15+000 – va asigura legătura cu DN 7 (Defileul Văii Oltului) prin continuarea autostrăzii existente;

-Secțiunea 2 Boița – Racoviță, de la km 15+000 la km 43+000 – va lega Boița cu localitatea Racoviță;

-Secțiunea 3 Racoviță – Văleni, de la km 43+000 la km 72+000 – va asigura continuitatea  autostrăzii prin Valea Băiașului, făcând conexiunea dintre Defileul Oltului și Defileul Văii Topologului;

-Secțiunea 4 Văleni – Curtea de Argeș, de la km 72+000 la km 90+000 – va traverssa Valea Topologului și va face conexiunea cu municipiul Curtea de Argeș;

-Secțiunea 5 Curtea de Argeș – Pitești, de la km 90+000 to km 123+037 – va lega Curtea de Argeș cu municipiul Pitești și autostrada existentă prin valea Argeșului;

-Secțiunea 6 – va consta în reabilitarea a 14 km de drum național, respectiv DN 73C, fiind drum de legătură între nodul rutier Tigveni și Râmnicu Vâlcea, precum și în construirea a 2,5 km de drum nou.

555×222 grota rece

Comentarii

Un comentariu

  • a1 spune:

    Oare pana cand indivizii astia sinistri isi mai bat joc de noi cu aceasta autostrada? Ziceti mai bine ca ati primit ordin sa nu se faca, altfel nu se explica mizeriile astea pe care le faceti zilnic.

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 POSADA 3