New Profesional Consult 930 x 122

isu argeș

ISU ARGEȘ RECRUTEAZĂ

ISU Argeș recrutează. În perioada următoare Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) Argeș va relua campania de înscriere şi recrutare a voluntarilor specializaţi în acordarea primului ajutor, descarcerare şi misiuni de stingere a incendiilor. Condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească persoanele care vor să li se alăture pompierilor salvatori sunt următoarele:

Citiți și: Accident în Argeș: un șofer de 81 de ani a „zburat” de pe șosea

-vârsta cuprinsă între 16 și 65 de ani;

-apt din punct de vedere medical;

Citiți și: Argeș. Și-a făcut praf și pulbere Mazda, într-un cap de pod!

-să nu fi fost condamnat pentru infracțiuni cu intenție;

-să nu fi pierdut anterior calitatea de voluntar în cadrul serviciilor inspectoratelor pentru situații de urgență;

-să nu fie angajat în inspectorate pentru situații de urgență;

-să nu fie angajat sau să nu desfășoare activitate în cadrul serviciilor voluntare sau private pentru situații de urgență.

Fiecare candidat va trebui să prezinte un dosar care să cuprindă următoarele documente:

-cerere de înscriere;

-certificat de cazier judiciar (doar pentru persoanele care au vârsta de peste 18 ani);

-copie după actul de identitate;

-aviz psihologic (nu adeverință), care va conține din partea psihologului clinician un profil psihologic cu recomandări la finalul evaluării sau din partea psihologului cu competență în apărare, ordine publică și siguranță națională, cu precizarea apt sau inapt pentru activitățile în cadrul unui serviciu de urgență;

-act doveditor al ultimelor studii absolvite sau în curs de desfăşurare – nu există un minim de studii de care persoana care dorește să acceadă la programul de voluntariat trebuie să dispună;

-adeverinţă medicală din care să reiasă, cumulativ, cel puțin două dintre următoarele criterii “nu se află în evidență cu boli cronice”, „apt pentru efort fizic de nivel mediu” și „clinic sănătos”;

-acord al părinţilor/tutorelui legal, doar pentru persoanele care au vârsta de sub 18 ani.

Perioada de înscriere și depunere a dosarelor va fi 13 – 24 februarie 2017, de luni până vineri, în intervalul orar 8 – 14, la sediul Localului II al Inspectoratului (adresa: municipiul Pitești, strada Mărășești, nr. 1). Relații suplimentare se pot obține la numărul  de telefon 0248.221.516.

555 X 222 POSADA 2

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

EcoMoto 570×90