HerasMed (930 x 122 px)

Arges

DACIA DE 5.000 DE EURO, ÎN VEST – NU ÎN EST

Dacia a lansat campania de promovare a vânzărilor din Franța, cu sistemul de subvenționare inițiat de guvern, în cadrul programului de relansare a industriei auto. Din păcate, marca românească nu poate primi subvenții pentru propulsii ecologice, electrice sau hibrid, dar primește 3.000 de euro la casarea unei mașini vechi.
Cele două modele pe care le promovează marca Dacia pe piața din Franța sunt Sandero, care costă 5.290 euro, și Duster, la prețul de pornire de 9.490 euro. Cel mai ieftin Sandero care va putea fi cumpărat în Franța cu voucher Rabla va fi versiunea Access, cu motor pe benzină de 1.6 litri, SCe 75. La rândul său, Dusterul cel mai accesibil va fi în versiunea Access (care în România nu există), cu motorul pe benzină 1.3 litri, TCe 100.
În Germania, unde s-a lansat un program similar, Dacia nu va putea să participe cu modelele sale, deoarece guvernul condus de Angela Merkel a impus limite de emisii de 95 g/100 km, condiție pe care niciun motor Dacia nu o mai îndeplinește în acest moment. În România, cumpărătorii de mașini Dacia nu pot obține în acest moment un preț atât de bun ca în Franța.
Cel mai ieftin Sandero costă 7.870 de euro, din care se poate scădea subvenția Rabla, de 6.500 lei (circa 1.300 de euro), ceea ce conduce la un preț de aproximativ 6.500 euro. Un Duster va fi și mai scump față de oferta din Franța. De la 13.600 cât costă versiunea Essential, minus voucherul Rabla, prețul ajunge la 12.300 euro, mult peste cei 9.500 din Franța.

New Profesional Consult-555×222
New Profesional Consult 570×90