New Profesional Consult 930 x 122

cârnați

,,Prostia” globală, dusă la un alt nivel! Ce este cârnatul Dubai

,,Prostia” globală, dusă la un alt nivel! Ce este cârnatul Dubai

Citiți și: Ciocolata Dubai, a ajuns pe rafturile unui hipermarket din România!

O nouă parodie face valuri pe rețelele sociale: „Cârnatul Dubai”, o ironie la adresa hype-ului creat artificial în jurul produselor de lux.

Inspirată de fenomenul „Ciocolata Dubai”, care a ajuns un simbol al exclusivității și se vinde la prețuri exorbitante, această glumă a pornit de la o simplă mortadelă cu fistic.

Citiți și: CÂRNAȚI ȘI CARNE EXPIRATĂ ÎN MAGAZINE DIN BUDEASA ȘI MORĂREȘTI

Aceasta este etichetată în spirit ironic drept „Dubai-Wurst”.

După ce ciocolata cu cremă de fistic și fire crocante de cataif a devenit un produs viral și un simbol al luxului, utilizatorii de pe platforme precum TikTok, Instagram și Facebook au creat o replică amuzantă.

@der_knallkopp

na dann guten Appetit 😂😂

♬ Hahaha Sound – Huanghoa

Este vorba despre un cârnat comun, promovat ironic ca fiind exclusivist.

În postările de pe rețelele sociale, „Cârnatul Dubai” este descris cu umor ca un produs scump și rar.,

Similar felului în care ciocolata Dubai a captat atenția la nivel internațional.

Mesaje precum „Felie de Dubai-Wurst la 15 euro” sau „Azi am savurat salam din Dubai” au devenit virale.

@almaherzmensch

#Dubaiwurst #🤣🤣🤣 #geht kaputt #goodvibes #schönentag

♬ Originalton – Almaherzmensch

,,Prostia” globală, dusă la un alt nivel! Ce este cârnatul Dubai

Un detaliu ironic este că „Dubai-Wurst” conține 84% carne de porc.

Ingredientul este neacceptat în Dubai din motive religioase, făcând parodia cu atât mai amuzantă și mai absurdă.

De la Ciocolata Dubai la Dubai-Wurst

Ciocolata originală, cunoscută sub numele de „Dubai”, a fost creată de Sarah Hamouda, fondatoarea Fix Dessert Chocolatier din Emiratele Arabe Unite.

Lansată inițial în 2021 sub denumirea „Can’t Get Knafeh Of It”, acest desert a devenit viral recent, captând atenția marilor retaileri și fiind vândut pe internet cu prețuri de până la 350 de euro.

Reacția publicului la prețurile exagerate și la interesul construit în jurul acestui produs a inspirat parodia „Dubai-Wurst” ca o critică socială.

„Dubai-Wurst” a devenit mai mult decât o simplă glumă.

Servește drept comentariu asupra modului în care marketingul poate crea o percepție artificială a valorii unui produs.

Fenomenul subliniază că, adesea, prețul și dorința pentru un produs nu reflectă valoarea sa reală, ci mai degrabă o imagine construită pentru a atrage consumatori.

Foto și sursă: dailybusiness.ro

Video: TikTok

New Profesional Consult-555×222
HerasMed (570 x 90 px)