- Publicat de: admin
- 15-09-2010, ora 7:59
- Știri
Chestionar pentru clientii Apa Canal
SC Apa Canal 2000 SA Pitesti este interesata sa afle opinia consumatorilor in legatura cu calitatea serviciilor oferite. In acest sens, societatea a lansat pe site-ul propriu un chestionar. Este vorba de chestionarul A-PORT pentru masurarea satisfactiei consumatorilor.
Societatea anunta beneficiarii serviciilor de apa si de canalizare ca îsi pot exprima opinia asupra calitatii apei si a serviciilor de alimentare cu apa din Romania prin intermediul unui chestionar online interactiv.
Chestionarul poate fi vizualizat accesand pagina de web a societatii www.apacanal2000.ro pe care se afla postat logo-ul proiectului A-PORT. Utilizatorii sunt rugati sa noteze afirmatiile din chestionar conform scalei de la „10 – foarte multumit” la „1 – foarte nemultumit”, timpul de completare estimat fiind de 5 minute.
Proiectul A-PORT urmareste generarea unui model de masurare a satisfactiei clientilor si a unui cadru cu caracter permanent privind masurarea calitatii serviciilor de alimentare cu apa si de canalizare-epurare, la nivel de perceptie a cetateanului.