930×122 CAPRA 5

Udrea pune saua pe publicitatea stradala

elena-udrea-cal

Guvernantii impun nou reguli privind publicitatea outdoor. Astfel, fata Pitestiului se va schimba din punct de vedere al publicitatii stradale, dar la fel se va intampla si in celelalte localitati ale judetului si ale tarii.

 

Autoritatile locale ar putea pierde o sursa importanta de venituri si, in plus, risca sa incaseze amenzi usturatoare daca nu se conformeaza noilor reglementari privind publicitatea stradala. Un proiect de lege aflat in dezbatere la Ministerul Turismului si Dezvoltarii Regionale, promovat de Elena Udrea, schimba radical modul de realizare a publicitatii outdoor.

Astfel, vor dispare panourile si bannerele din intersectii, de pe sediile administratiei centrale si locale, de pe peretii pasajelor rutiere subterane si supraterane, de pe suprafata vitrata a  cladirilor.

De asemenea, dispar panourile publiciatre de pe trotuarele cu o latime mai mica de 2,15 metri.

Bannerele vor fi asezate la o inaltime de 5 m de axul drumului, cu o frecventa mai mare de 100 m si nu pot stationa mai mult de o luna pe acel amplasament.

In plus, proprietarii de panouri publicitare sunt obligati sa transmita informatii de interes public si local, dar si informatii de interes public in cazul unor situatii de urgenta, pe baza unor protocoale. Nerespectarea de catre primari a obligatiilor din acest regulament-cadru se sanctioneaza cu amenzi de 30.000-50.000 de lei.

{loadposition inside}

 

[555x222px]KV_WinterSale_epitesti
New Profesional Consult 570×90