Eurial 930 x 122

curățătorie

MARE GRIJĂ UNDE VĂ CURĂŢAŢI HAINELE! OPC ARGEȘ DOARME!

Când un om normal îşi duce hainele la curăţătorie, nu îi poate trece prin gând că odată luate înapoi nu le va mai putea îmbrăca NICIODATĂ. Ştiu, sună ca un vis urât, dar visul urât se poate transforma în realitate.

Citiți și: Povestea care a adus bucurie și magie în Pitești!

Aşa am păţit ducând la o curățătorie un sacou, un sacou normal, nu Armani sau Versace, ci un sacou marca Zara. Sau un sacou pentru toţi muritorii, cum s-a exprimat patroana de la curăţătoria respectivă. În fine, să trecem la subiect.

Am dus sacoul în bune condiţii (cei de la curăţătorie ÎNTOTDEAUNA sunt foarte atenţi la primire dacă hainele au defecte ascunse) la curăţătoria din incinta Kaufland Nord din Pitești. Este un sacou pe care îl purtasem cu o zi înainte la o petrecere, urmând ca peste câteva zile să vin să-l ridic curăţat şi călcat.

Citiți și: Incendiu la un stâlp electric în centrul Piteștiului: Panică printre trecători

Surpriza mare și neplăcută a fost când am revenit să-mi iau sacoul. L-am probat și… SURPRIZĂ! Rămăsese mic sau, popular spus, intrase la apă (o cunoştinţă de-a mea păţise același lucru cu o săptămână în urmă).

Am încercat să vorbesc cu conducerea curăţătoriei, explicandu-le ce şi cum. Reprezentanții societății m-au expediat rapid, spunându-mi că ei au respectat ceea ce scrie pe etichetă şi că nu trebuie să fac atât de mult caz pentru că oricum nu este un sacou prea valoros (!!!). Nu zău! Doamnă patroană de la curăţătoria din Kaufland Nord, vă rog să ne iertați că nu suntem toţi la fel de bogaţi cum sunteţi domnia voastră!

Am luat sacoul, am luat bonul fiscal pentru a avea dovada şi mi-am zis să merg la Oficiul pentru Protecția Consumatorilor (Comisariatul Județean), ca orice alt cetăţean care are o nemulţumire față de un serviciu de care a beneficiat. La OPC am făcut reclamaţie scrisă și am vorbit cu un domn, care mi-a explicat respectuos că voi primi un răspuns în câteva zile de la un coleg de-al dânsului care va prelua reclamaţia. Foarte curând după aceea, am vorbit cu o doamnă care a preluat sesizarea (doamna Tofan, despre care se vorbeste pe la colțuri că va fi unsă director – foarte tare, înseamnă ca OPC Argeș va fi “condus” “bine”). Doamna mi-a trântit direct în față că nu se va rezolva nimic, pentru că nu au ce le face celor de la curățătorie. Bine, doamnă, dar atunci OPC-ul pentru ce există? Doar ca să aveți un post călduț, bine plătit de stat (mai exact, din impozitele și taxele pe care noi, privații, le achităm)? Este în regulă așa? Mai vreți și funcția de director!

În consecință, am rămas fără sacou și am primit și un șut în fund de la OPC Argeș!

În incheiere pun doar câteva întrebări:

1.Cei de la curățătorie cum garantează că au curățat sacoul exact cum scrie pe etichetă? Doar verbal? Verbal pot spune orice! Se vede clar că nu au respectat indicațiile de pe etichetă.

2.De ce nu încearcă cei de la curățătorie să spună “Am greșit, ne pare rău”? Era de ajuns, cel puțin pentru mine. Nu vreau bani!

3.De ce OPC Argeș, reprezentată prin doamna Tofan, nici măcar nu m-a chemat la o discuție, ca să le explic, ca să le arăt sacoul și ca să încercăm să schimbăm ceva în acest sistem bolnav, sistem în care consumatorul este tratat ca un gunoi?

Am dorit ca pe această cale să informăm oamenii, să ştie ce îi poate aştepta dacă vor să-şi cureţe hainele şi, eventual, să-și pună pofta-n cui dacă ar avea vreo speranţă ca OPC Argeș să le facă dreptate în cazul în care ar ajunge într-o situație similară! Rușine!

555 X 222 CAPRA
eurial 570×90