930×122 CAPRA 5

dispecerat

Sforăială maximă în dispeceratul Poliţiei Locale Piteşti. „Aşteptăm de ne ia bâţul până răspunde cineva”

Sforăială maximă în dispeceratul Poliţiei Locale Piteşti, după ce astăzi, în urma repetatelor apeluri, mai multe persoane au constatat că au de aşteptat minute în şir până le răspunde cineva. Sau nu li se răspunde deloc.

Citiți și: Piteștenii, sub lupa Poliției Locale: Sute de camere video puse în funcțiune

Subiectul a apărut în contextul unui incident în care a fost implicată o şoferiţă care circula pe strada Mircea Eliade. Aceasta a rămas cu maşina în drum, după ce i s-a rupt roata din dreapta-faţă. Ceilalţi participanţi la trafic au început să claxoneze, nervoşi, neştiind cauzele ambuteiajului.

Femeia a solicitat ajutor din partea unor cetăţeni care s-au gândit că ar fi bine să ia legătura cu Poliţia Locală pentru dirijarea traficului.

Citiți și: Pitești: Incident șocant în Centru: A cedat asfaltul

Mai multe persoane care au încercat să informeze agenţii locali despre situaţia creată s-au lovit, însă, de o mare problemă: NIMENI DIN DISPECERAT NU A RĂSPUNS, DUPĂ MINUTE ÎN ŞIR DE AŞTEPTARE. Oamenii şi-au pierdut răbdarea ascultând robotul, şi au închis.

DOAR ROBOTUL E „TREAZ”

„Mi-a răspuns, dacă pot spune aşa, robotul. Am rămas în aşteptare minute în şir, mesajul fiind acela că sunt numeroase apeluri şi că apelul meu va fi preluat. Nu a răspuns, până la urmă, nimeni. Am închis. La fel am păţit şi în urmă cu două-trei luni. Am avut o situaţie, am sunat şi la fel a fost”, ne-a mărturisit un martor ocular la evenimentul de astăzi.

Într-un final, cineva a reuşit să ia legătura pe numărul personal al unui angajat din Poliţia Locală care a trimis echipaje în zonă. Acestea au ajuns la faţa locului după aproximativ 20 de minute. Aşadar, problema nu s-a rezolvat aşa cum ar fi normal, sunând la unul dintre numerele afişate pe site-ul oficial al Poliţiei Locale Piteşti. Ca o paranteză, acestea sunt 0248/210230, 0248/222248, 0348/911.

 

DEFICIT DE PERSONAL?

Ulterior, reporterii ePiteşti care au şi surprins imagini de la locul incidentului, s-au informat cu privire la această neplăcută situaţie.

Din primele date, ar fi vorba despre un deficit de personal în dispecerat. Cu toate acestea, ne-ar prinde bine să aflăm în ce măsură acest deficit este justificat sau cu impact.

Astfel, prima întrebare care se naşte este „Câte solicitări telefonice vin zilnic, în medie, la Poliţia Locală Piteşti?”

Altă întrebare: câţi angajaţi ai instituţiei sunt desemnaţi să preia apelurile telefonice de la cetăţeni?

Reamintim că în cadrul Poliției Locale Pitești îşi desfăşoară activitatea 136 de poliţişti locali, 23 de angajaţi în funcţii publice generale şi 13 angajaţi cu funcţii contractuale de execuţie (arhivar, casier, portar, muncitor). Salariile acestora au crescut de curând, în special ale celor cu funcții de conducere.

Poliția Locală Pitești are nu mai puțin de 3 directori, un principal – Nicolae Valerică (foto 1) și 2 adjuncți: Mihai Ciprian Florea (foto 2) și Rădulescu Marian (foto 3). 

 

Până când vom afla răspunsuri, nu putem spune decât ce am auzit cu urechile noastre: o mare sforăială pe bani publici și salarii (cumulate cu pensii la unii) mari!

Cum este domnule director Nicolae Valerică, e bine, totul ok? 

Cerem public primarului Gentea să ia masuri URGENTE ca aceste episoade să nu se mai repete și să facă ordine în această instituție cu buget generos!

Eurial 555 x222
Pizza Sapori Italia 570 90