Donaris 930 x 122

bănănăi

Pitești. Gentea, în război cu CFR: „Nu mai putem tolera!”

Compania Națională de Căi Ferate a fost amendată pentru modul în care arată calea ferată din cartierul piteștean Prundu, zona Bănănăi.

Citiți și: PITEȘTENI REVOLTAȚI. APEL DISPERAT LA PRIMĂRIE

Terenul este neîngrijit, plin de ambrozie și buruieni, ca în junglă.

Un lucru îngrijorător este faptul că situația este similară în tot orașul, acolo unde există treceri cu calea ferată.

Primarul municipiului Pitești, Cristian Gentea, condamnă faptul că, deși municipalitatea a propus să îngrijească aceste zone de siguranță și să le folosească în proiecte benefice pentru cetățeni, CFR nu și-a dat acordul.

„Nu mai putem tolera”

„Astăzi, a fost dată prima amendă Companiei Naționale de Căi Ferate (în zona Bănănăi).

După expirarea timpului legal de intervenție vor urma și altele, pentru că situația este similară în tot orașul și nu mai putem tolera!

Nu mai vrem să vedem în Pitești nici ambrozie pe rambleu, nici vegetație ca în junglă pe zona de siguranță, nici piloni degradați care pot genera evenimente grave (ca la podul peste Bulevardul Petrochimiștilor, în zona de la Vamă).

V-am propus să îngrijim noi multe zone de siguranță și să le folosim în proiecte benefice pentru piteșteni.

Pentru ce proiecte?

Pentru:

– a crea o infrastructură rutieră paralelă cu N.Bălcescu, de la Universitatea C.Brâncoveanu la C.Dobrogeanu Gherea, care ar decongestiona traficul către Bascov;

– a asfalta strada Emanoil Bârzotescu (în Prundu Mic); – a crea parcări (în zona Serelor de la Gară) și, implicit, trei benzi de circulație către centrul orașului (una dedicată transportului în comun).

Deși, inițial am avut un răspuns favorabil al comisiei care s-a deplasat de la Craiova pentru a vedea zonele solicitare, răspunsul final a fost „NU”!

Pentru că este zonă de siguranță!

Zonă de siguranță??? Pentru un tren cu maximum două vagoane care trece de două ori pe zi și transportă cinci călători?

Cu ce ar deranja ce am propus noi?

Dacă nu doriți, domnilor de la CFR, să fim parteneri în dezvoltarea Piteștiului, dacă tot vă opuneți amendamentului din Camera Deputaților, prin care solicităm ca suprafețe din zona de siguranță să poată fi transferate gratuit autorităților publice locale pentru lucrări de infrastructură rutieră, sau piste de biciclete (amendament susținut de toți primarii AMR), atunci trebuie să faceți curățenie și să mențineți curățenia!

Sunt motivat ca Piteștiul să arate pe viitor așa cum și-l doresc locuitorii săi!”, a scris edilul Cristian Gentea, pe pagina personală de Facebook.

555 X 222 CAPRA

Comentarii

9 comentarii

  • Marian spune:

    Cea mai buna realizare ar fi o pistă pt biciclete. Ar fi folosită de zeci de biciclisti chiar până la c de arges

  • Marin spune:

    Mulțumim dl primar,referitor la str Bananai cu trecerea de cale ferata unde vizibilitatea este foarte redusa.

  • George spune:

    La trecerea de cale ferată pe strada Bănănăi este un pericol și vara și iarna vizibilitate redusă pe timp de vara din cauza vegetației trenurile nu suna in apropierea treceri de cale ferată ,iar pe timp de iarna când e ceata densă pericolul e mai mare pentru cetățeni dar și pentru șoferi vizibilitate 0
    Sa pună semnale acustice
    O seara frumoasa

  • Ionut spune:

    Cred ca piteșteni ar tori un oraș fără asemenea primar PREA MULTA GARGARA,CINE ESTE ACEST HOP HOP STIE TOT,DAR DE POLITIA LOCALA CAND SE OCUPA CA SUNT VAI DE MAMA LOR,

  • Mii Shu spune:

    Chiar gara arata rau ( cu g nu G – pute ) , are fi interesanta o calatorie a Protectiei Consumatorului . Prin trenuri fluiera vantul .O plimbare pana la Costesti cu 7:30 VA dati Jos si veniticu celalalt tren va fi vizavi ( at trebui ) . Si daca doriti si totul a mers prost aveti posibilitatea sa faceti reclamatie pe siteul cfr calatorie ( infofer – parca – circulati cu bilet )

  • Grațiela spune:

    Da,totul absolut totul este degradat,de la intrare,sala de așteptare, chisee, lift,zona de îmbarcare,
    Aurolacii și hoinarii au distrus totul ,parca cu acceptul cuiva,,
    Nimeni nu supraveghează ,este ,,un pustiu periculos,,
    Toată lumea se pretinde,,nu este ca afară,, scaune sparte, mizerie…
    Daca este adevărat,,implicarea primarului … felicitări!
    Camere video de supraveghere, drone…și …fără milă…
    Nu mai acordați ,, ajutoare pentru nemunca …să culeagă frunzele uscate ,una cate una…și tot să presteze ceva !🔔🔔🔔🔔🔔

  • Vasilescu Gheorghe spune:

    E o atuudine bun a domnului primar dar obiectivul de prima siguranta cred ca ar fi diminuarea nr. de morți din accidente de circulație prin construirea se sensuri giratorii și montarea unor semafoare. Spre exemplu, de ani de zile mor oameni, pietoni, ori cei cu vehicule în intersecțiile de o parte și de alta a caii ferate a străzilor Sf Vineri și Costache Negri. Și asta pentru o investiție minima de doua semafoare și un mic sens giratoriu.

  • Eugen Răducanu spune:

    Trecerea la nivel cu calea ferată de pe strada Găvenii unde de curind au murit doi oameni ar trebui: barieră automată sau manuală s-au restricții de viteză trenurilor care trec( șase zilnic) o restricție de viteză de 15 Km la oră.Locuieac in zonă văd zilnic indisciplina șoferilor dar cel puțin la 15 Km la oră îl mototolește puțin dar nu îl omoară

  • Cezar Vasile spune:

    Treaba este simpla. Proiectul cu strada catre Dobrogeanu Gherea(CPL) este buna, dar nu din marinimie pentru cetatenii sai urmeaza sa fie facut cel bulevard/strada ce o sa fie, ci din pur aspect de business. Fabrica Alprom urmeaza sa intre din insolventa direct in faliment, iar acolo o sa apara un ditamai frumos cartier de blocuri, care are insa o mare problema de infrastructura. Iesirea in Bulevardul N balcescu dinspre strada C.D. Gherea se face greu, mai ales in zilele premargatoare marilor sarbatori(shopping intens la Auchan Gavana) si la orele de varf cand ies/intra schimburile de la fabrica de cablaje (Lisa Drexlmaier). Hao precum in Militari Residence. Din acest motiv este nevoie de strada aia inainte sa inceapa constructia cartierului, sa ii creasca valoarea din timp. Altfel or sa vanda la preturi mici si nu este interesul acesta. Daca apare strada dupa cartier, castiga oamenii mai mult decat dezvoltatorii si nu se doreste treana asta! E bine pentru oras, imoral dar sanatos pentru buzunarul oamenilor de afaceri ce vor sa construiasca acel cartier.

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 CAPRA 3