pizzeria sapori  930 122

Provocare uriașă pe șantierul autostrăzii Pitești – Sibiu!

Provocare uriașă pe șantierul autostrăzii Pitești – Sibiu!

Constructorul lotului 3 al Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești va depune pe 15 aprilie 2024 Proiectul pentru Autorizația de Construire a lotului de 37 de kilometri dintre Cornetu și Tigveni.

Lotul Cornetu – Tigveni (37 km) este cel mai lung lot de pe A1 Sibiu – Pitești.

Dar lucrările sunt mai grele pe Lotul 2 Mapa – Cengiz.

Contractul pentru lotul 3 a fost semnat în august 2022 pentru o ofertă de 5,3 miliarde lei.

CNAIR a dat ordinul pentru începerea proiectării pe 1 fabruarie 2023.

Deci se poate spune că, față de termenul de 12 luni pentru predarea proiectului tehnic este o ușoară întârziere.

Deși sunt 37 de kilometri de construit în zona de munte, cu 95 de structuri (poduri și pasaje) și tunelul de 1,7 kilometri de la Poiana (cel mai lung de pe A1), CNAIR a prevăzut un termen de doar 45 de luni.

Provocare uriașă pe șantierul autostrăzii Pitești – Sibiu!

Spre comparație, lotul 5 de pe A1 Sibiu – Pitești unde lucrează tot WeBuild (și chiar nesperat de bine) are termen de 48 de luni pentru cei 30 de kilometri dintre Pitești și Curtea de Argeș.

De asemenea, PORR, are 44 de luni execuție pe lotul 4 de aproape 9 kilometri cu tunel la Momaia de 1,3 km.

„Avem tot ce ne trebuie ca avize și autorizații pentru traseul autostrăzii.

Suntem în perioada de proiectare, pe 15 aprilie (2024) o să predăm proiectul pentru Autorizația de Construire (n.r PAC) către beneficiar pentru aprobare”, a transmis șeful de proiect al lotului 3 A1 într-o discuție pe șantier cu președintele CJ Vâlcea, Constantin Rădulescu.

Lucrări de realizat:

– Peste 12 km. de poduri, pasaje și viaducte;

– Peste 25 km. de lucrări de consolidare;

– 2 noduri rutiere;

– 1 ecoduct.

Studiile de teren (arheologia, studiile topografice și studiile geotehnice) au fost finalizate.

Detalii, AICI.

Foto: Economedia.ro

[555x222px]KV_WinterSale_epitesti
570 X 90 CAPRA 3