930×122 senatori-01 psd

auchan

Lovitură devastatoare pentru Lidl, Kaufland, Carrefour și Profi: Ce se pregătește 

Lovitură devastatoare pentru Lidl, Kaufland, Carrefour și Profi: Ce se pregătește

Citiți și: Alertă! Produs extrem de consumat din LIDL, Carrefour sau Profi, probleme majore!

Auchan, unul dintre cei mai mari retaileri din România, se pregătește să lanseze o nouă strategie care ar putea schimba semnificativ peisajul competitiv al pieței de retail.

Conceptul de magazin ATAC Hiper Discount, urmează să fie lansat în primele luni din 2025.

Citiți și: Exclusiv. Șoc în Argeș: Un Service auto istoric, înlocuit de LIDL! Imaginile momentului

Acesta promite să ofere prețuri extrem de competitive și ar putea afecta serios concurența, inclusiv jucători mari precum Lidl, Kaufland, Carrefour și Profi.

Această mișcare este văzută drept o „torpilă” pe piață, având în vedere că prețurile din aceste noi magazine vor fi cele mai mici din întreaga rețea Auchan.

Strategia de prețuri va include și prețuri diferențiate în funcție de cantitatea achiziționată.

Astfel se susține o creștere a volumelor de vânzări și, implicit, a discounturilor aplicate.

În plus, ATAC Hiper Discount va încuraja clienții să protejeze mediul.

Le va oferi posibilitatea de a recicla ambalaje și ulei uzat în magazin.

Acest concept este văzut ca o amenințare majoră pentru competitori, datorită mixului de prețuri reduse și soluții ecologice integrate în modelul de afaceri.

În prezent, sunt deschise peste 440 de magazine Auchan în România, 35.000 de clienţi făcând zilnic cumpărături de aici.

Lovitură devastatoare pentru Lidl, Kaufland, Carrefour și Profi: Ce se pregătește 

Sursa: Bugetul.ro

Foto: Descriptiv

555×222  MAIA
New Profesional Consult 570×90