- Publicat de: Andreea Ioana
- 23-12-2024, ora 19:19
- Știri, Știri
Avertisment pentru clienții BRD, BCR și Banca Transilvania: Probleme grave la sfârșit de an
Avertisment pentru clienții BRD, BCR și Banca Transilvania: Probleme grave la sfârșit de an
Citiți și: Atenție! O nouă escrocherie face ravagii pe Facebook!În pragul sărbătorilor de iarnă, clienții băncilor BRD, BCR și Banca Transilvania sunt ținta unei noi metode de fraudă.
Escrocii folosesc apeluri telefonice care par autentice pentru a obține date personale și financiare, punându-i pe utilizatori în pericol de pierderi financiare majore.
Citiți și: Lovitură pentru românii cu banii la bancă! Taxe uriașe din 2025!Cum operează infractorii
Escrocii sună clienții, pretinzând că sunt reprezentanți ai băncii, și cer detalii confidențiale despre carduri, PIN-uri sau alte date financiare.
În unele cazuri, aceștia inventează scenarii, precum câștiguri neașteptate sau urgențe financiare, pentru a manipula victimele să dezvăluie informații sensibile sau să efectueze plăți fictive.
Sfaturi pentru a te proteja
Pentru a evita să devii victima unei fraude:
– Nu divulga niciodată informații despre card sau cont bancar la telefon.
– Nu răspunde solicitărilor de plată venite prin apeluri sau mesaje suspecte.
– Verifică orice apel suspect contactând banca folosind numerele oficiale de pe site.
Băncile nu solicită date confidențiale prin telefon
BRD, BCR și BT au confirmat că nu vor solicita niciodată astfel de informații prin telefon sau e-mail.
În cazul unui apel suspect, clienții sunt sfătuiți să închidă imediat și să contacteze banca pentru clarificări.
Fii vigilent și informează-te pentru a nu cădea pradă escrocilor.
Protecția datelor financiare este cheia pentru a te bucura de sărbători fără griji!
Sursa: evz.ro
Avertisment pentru clienții BRD, BCR și Banca Transilvania: Probleme grave la sfârșit de an