Donaris 930 x 122

    dacia-hamster-1

    Misterioasele modele Dacia hibrid

    dacia-hamster-3
    Pitesti.13 iunie. 2010. Dacia Hamster si Limuzina de 6 m Logan MCV sunt doua proiecte surprinzatoare care au captat atentia pe site-urile de stiri. Din cate se pare aceste prototipuri sunt lucrarile de diploma ale unor ingineri auto studenti la master.

    Pe Daciaclub.ro au aparut o serie de poze cu ceea ce se pare ca este primul model de Dacia hibrid, un automobil partial electric care functioneaza ca oricare alt automobil cu combustie interna, insa este dotat si cu un motor electric care se alimenteaza in mers. Masina denumita Dacia Hamster, un model 4×4, altul decat Duster, este realizat pe caroseria unui Sandero Stepway. Pozele aparute pe Daciaclub.ro nu vin cu informatii aditionale, insa putem remarca din ele cateva modificari importante fata de modelul de clasa mica de serie produs la Mioveni. Din punct de vedere estetic remarcam grila fata vopsita si sigla Dacia hibrid, are transmisia 4×4 iar stopurile spate au fost prelungite.
    dacia-hamster-4
    Sub caroserie ne dam seama si de solutia tehnica aleasa: puntea spate a fost modificata pentru a permite montarea unui motor electric ce pune in miscare rotile din spate. Astfel, masina poate deveni 4×4 in orice moment. Mai multe detalii despre modelul Dacia Hamster din poze nu va putem oferi momentan, detaliile fiind foarte putine. Nu stim insa daca modelul din poze este unul oficial, unul cu un suport oficial sau doar un proiect al unor pasionati. Cu toate acestea, sistemul nu este unul in premiera, fiind regasit intr-o configuratie asemanatoare si pe Dacia Grand Sandero.
    copy_of_dacia-logan-mcv-limuzina
    Tot pe Daciaclub.ro, in luna ianuarie au aparut pozele cu o Dacia Logan MCV Limuzina. Limuzina se pare ca a fost construita unind doua autoturisme Logan. Potrivit discutiilor de pe siteul dedicat pasionatilor de auto, proiectul beneficiaza de aportul oficial al celor de la Dacia, lucru confirmat partial si de aspectul atelierului in care a fost facuta poza, acolo unde se mai poate observa inca o parte frontala de Logan.
    Solutia aleasa pare sa fie un pic mai complicata: s-a taiat un MCV in doua iar intre bucatile rezultate s-a incercat asamblarea unei portiuni mediane din doua usi. Rezultatul nu este unul foarte reusit, insa proiectul se afla inca intr-un stadiu intermediar de fabricatie. Sansele ca o Dacia Logan MCV limuzina sa ajunga vreodata in productia de serie nu exista de fapt, insa prototipul se pare ca nu mai are mult pana la prezentarea oficiala.
    Vicepresedintele Dacia, Contantin Stroe, a explicat ca masina este tema unui student aflat la master. „Avem un program de master, iar tema este sa transforme un break intr-o masina-birou. Constructia va avea un singur loc in fata, cel al soferului, iar in tot spatiul ramas trebuie sa fie patru locuri, trei mese si tot ce-ti mai trebuie atunci când stai multe ore in trafic. Constructia unei asemenea masini, de catre un student, nu inseamna ca vom vedea modelul intre cele fabricate“, a declarat Contantin Stroe pentru promotor.ro.
    sursa promotor.ro{loadposition inside}

    [555x222px]KV_WinterSale_epitesti

    Comentarii

    Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

    570 X 90 POSADA 3