New Profesional Consult 930 x 122

certificate de atestare fiscală

AGLOMERAȚIE LA PRIMĂRIE. DE CE STAU PITEȘTENII LA COADĂ

Aglomerație la Primărie. Ca urmare a unor modificări legislative, la Primăria Piteşti se înregistrează o mare afluenţă de persoane care solicită eliberarea de certificate de atestare fiscală şi scăderea din evidenţa fiscală a mijloacelor de transport.

Citiți și: 1 milion de € pentru parcul de poveste din Pitești

Primăria informează că pentru diminuarea aglomerației a implementat un soft care permite eliberarea online a certificatelor de atestare fiscală.

În acest sens, contribuabilii trebuie să solicite, o singură dată, înregistrarea ca utilizatori ai sistemului. Cererile de înregistrare ca utilizatori formulate de persoanele fizice se depun la ghişeele de încasări de la sediul Primăriei sau de la centrele de încasări de taxe și impozite, iar cele formulate de persoanele juridice, doar la ghişeele de încasări de la Primărie.

Citiți și: Schimbare majoră în Ștrand! Investiție de aproape 1 milion €

Operaţiunile de înregistrare şi alocare a parolei de acces sunt gratuite şi se realizează imediat după înregistrarea cererii, potrivit municipalității.

Precizăm că la compartimentul Certificate de atestare fiscală din Primăria Pitești lucrează doar 6 persoane, dintre care una se află în concediu maternal.

Certificatele de atestare fiscală se eliberează şi la centrul de încasări situat pe bulevardul Republicii, în blocul G1, la parter (zona Centrului Cultural).

555×222  MAIA

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 CAPRA 3