EcoMoto 930×122

pendiuc-mic

Pendiuc ii critica pe parlamentari

Tudor Pendiuc este dezamagit de parlamentari. Edilul a declarat miercuri, 25 august, ca parlamentarii nu ar mai avea legatura cu realitatea, in cele mai multe din cazuri, si a criticat atitudinea unor senatori cu privire la legea finantelor publice locale.

Tudor Pendiuc, primarul municipiului Pitesti, a declarat ca este dezamagit de modul in care au actionat mai multi parlamentari care nu au respins o serie de propuneri venite din partea Asociatiei Municipiilor din România, asociatie pe care Pendiuc o conduce in calitate de presedinte executiv. Propunerile primarului Tudor Pendiuc vizau modificarile aduse de Guvern legii finantelor publice locale.

„Am fost dezamagit ca senatorii nu au retinut nimic din ceea ce am propus, propunerile noastre fiind prezentate in plen de domnul senator Serban Valeca. Din cauza acelei legi emisa de Guvernul actual noi trebuie sa platim cu pâna la 40% mai mult pentru o serie de activitati pe care inainte le faceam cu forte proprii. Care mai este autonomia locala? Autonomie inseamna doar sa primim reprosuri? Din pacate, parlamentarii nu sunt realisti”, a declarat Pendiuc.

Senatorii au dezbatut in sedinta extraordinara, printre alte proiecte de acte normative, si legea finantelor publice locala emisa dee Guvernul Boc si care a starnit nemultumirea edililor din toata tara. Legea stabileste reducerea cheltuielilor materiale cu 20%, dar mai ales reducerea numarului de angajati in sectorul public. Numai la Pitesti au fost disponibilizati peste 200 de angajati, in vreme ce la nivelul intregului judet au fost dati afara peste 2.000 de bugetari. Disponibilizarile vor continua prin reduceri de personal la CFR si in sectorul de invatamant.

New Profesional Consult-555×222