NOR CURIER 930X122

facilitate

PITEȘTI: FACILITATE FISCALĂ IMPORTANTĂ

Prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Pitești nr. 292/17.09.2020 a fost aprobată instituirea facilității fiscale de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31.03.2020 inclusiv, datorate bugetului local al Municipiului Pitești, precum și procedura de acordare a acesteia, care se aplică până la data de 15 decembrie 2020, inclusiv.

Notificarea privind intenția de a beneficia de anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31.03.2020 se depune până la data de 10 decembrie 2020, inclusiv, iar Cererea de anulare a accesoriilor se depune până la data de 15 decembrie 2020, inclusiv.

Citiți și: Șofer imobilizat în trafic. Era căutat în toată lumea, dar l-au prins în Argeș

Notificarea privind intenția de a beneficia de anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31.03.2020, precum și Cererea de anulare a accesoriilor se pot depune:
1. la compartimentele de specialitate:
– în cazul persoanelor fizice la:
• Centrul de încasări situat în strada Victoriei nr. 7, bloc 89 , Sc. C, parter;
• Centrul de încasări situat în bulevardul Republicii, bl. G1, parter (zona Centrul Cultural);
• Centrul de încasări situat în bulevardul Republicii, bl. 214, parter (zona Gară Sud);
• Centrul de încasări situat în bulevardul 1 Decembrie 1918, bl. M5a, parter (zona piaţă agroalimentară Găvana II-III);
• Centrul de încasări situat în strada Bradului (lângă Şcoala nr. 12, cartier Trivale);

– în cazul persoanelor juridice la:
• Sediul Primăriei Municipiului Pitești, situat în strada Victoriei nr. 24, intrarea B, camera M9;

Citiți și: Tot ce e mai frumos în lume este la SIMFONIE!

2. prin mijloace electronice de transmitere la distanță:
a) fax la numărul: 0248.21.21.66;
b) poștă electronică la adresa de email primaria@primariapitesti.ro;
c) adresa de internet www.primariapitesti.ro, opțiunea Servicii electronice – Depunere ONLINE solicitări – Direcția Impozite și Taxe Locale;

3. prin intermediul serviciilor poștale.
Pentru obligațiile fiscale administrate de către Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitești, Notificarea privind intenția de a beneficia de anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31.03.2020 și Cererea de anulare a accesoriilor se depun la sediul acestui serviciu din Calea București, bl. U3 parter.

Informații suplimentare sunt disponibile la adresa de internet www.primariapitesti.ro.  secțiunea INFORMAȚII PUBLICE/Informații utile/Informații privind depunerea online a unor solicitări.

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 CAPRA 3