- Publicat de: admin
- 21-02-2011, ora 5:31
- Administrativ
Promptitudinea, punctul (mai) slab al angajatilor Primariei
Conform sondajului realizat de Institutul de Politici Publice la Pitesti, punctul forte al angajatilor de la Primaria din municipiul resedinta de judet al Argesului este comunicarea.
„Avand in vedere experienta de la ultimul serviciu al Primariei la care ati apelat ultima data, cat de multumit ati fost de urmatoarele aspecte?”, aceasta a fost intrebarea la care „comunicarea din partea angajatilor” a primit 54,1% din aprecierile cetatenilor chestionati.
42,7% dintre respondenti au spus ca sunt multumiti de atitudinea salariatilor, pe cand alti 51% s-au declarat satisfacuti de profesionalismul de care au dovada salariatii in relatia cu ei.
In ceea ce priveste promptitudinea, acesta pare sa fie un capitol la care trebuie sa se mai munceasca: doar 48% dintre respondenti s-au declarat multumiti de acest aspect al activitatii functionarilor din Primarie.
Sondajul a fost realizat in decembrie 2010 la solicitarea Primariei Pitesti care a platit in acest sens suma de 19.000 de lei. Marja de eroare anuntata a fost de plus, minus 3 la suta. Sondajul va fi folosit si in procesul de evaluare a calitatii serviciilor pe care le ofera municipalitatea din Pitesti, evaluare pe care o face SRAC, adica Societatea Romana de Autentificare a Calitatii Serviciilor.
In sondaj au fost incluse si intrebari legate de proiectele pe care municipalitatea intentioneaza sa le desfasoare in acest an, cele mai multe sufragii, in sensul sustinerii, intrunind cele de reabilitare a strazilor, aleilor si trotuarelor.
Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!