- Publicat de: ePitești
- 11-07-2019, ora 15:37
- Administrativ
SISTEM ELECTRONIC CU BONURI DE ORDINE PENTRU REDUCEREA COZILOR DE LA PRIMĂRIE
Direcția Impozite și Taxe Locale a Primăriei Pitești a instalat, pentru o perioadă de 60 de zile, cu titlu experimental, Sistemul Electronic de Dirijare și Ordonare-SEDO (sistem electronic cu bonuri de ordine). „Este un sistem electronic util, modern și economic, fiind recomandat în special instituțiilor publice care desfășoară activități specifice de relații cu publicul”, informează Primăria.
Citiți și: Concurs pentru un post ”baban” la Primăria Municipiului PiteștiModul de utilizare a sistemului: 1.Selectarea serviciului dorit prin atingerea ecranului (touch screen), 2.Ridicarea bonului de ordine eliberat de unitatea principală.
Bonul cuprinde, în afara numărului de ordine și a ghișeului corespondent, și următoarele informații: un mesaj de întâmpinare, denumirea serviciului solicitat, numărul persoanelor în așteptare, data și ora ridicării bonului de ordine. Atunci când unul dintre ghișeele asociate serviciului ales anunță vizual și/sau vocal, cetățeanul se deplasează cu bonul de ordine la ghișeul la care este chemat.
Citiți și: Pitești. S-a scumpit gunoiul: De la 14 lei la 19 lei pentru o persoană pe lunăSistemul funcționează în prezent la camera 46, intrarea B, acolo unde se desfășoară următoarele activități: eliberarea certificatelor de atestare fiscală; scoaterea din evidența fiscală a mijloacelor de transport – în cazul persoanelor fizice și juridice; declararea clădirilor, terenurilor și a mijloacelor de transport – în cazul persoanelor juridice; plata impozitelor și taxelor datorate de către persoanele juridice; informații.