930×122 senatori-01 psd

autostrada

ARGEŞUL A ALES TRASEUL PENTRU AUTOSTRADA PITEŞTI-SIBIU

În sala de şedinţe a Consiliului Judeţean Argeş a avut loc astăzi o dezbatere publică organizată de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România cu privire la cea mai bună variantă de traseu pentru viitoarea autostradă Piteşti-Sibiu. Dezbaterea a urmat unui eveniment similar organizat în Râmnicu-Vâlcea. Încă una se va desfășura în Sibiu.

Citiți și: Veste proastă! Situație neașteptată pe Autostrada Pitești – Sibiu!

Au participat parlamentari, consilieri locali şi judeţeni, cadre didactice, primari şi specialişti în domeniu.

Viceliderul de sindicat Ion Iordache, de la uzina Automobile Dacia din Mioveni, a spus că astfel de dezbateri sunt doar praf în ochi, că Renault „va stinge motoarele la Dacia în 2020” şi că „singura soluţie de realizare a tronsonului Piteşti-Sibiu este organizarea unui miting de protest la adresa actualului Guvern condus de Dacian Cioloş!”

Citiți și: Pericol pe șantierul Autostrăzii Pitești – Sibiu! Ce se întâmplă cu tunelurile Daniela și Alina

La rândul său, senatorul Şerban Valeca, preşedintele filialei județene a PSD, a anunţat că, în urma unor consultări, varianta pentru care optează Argeşul este varianta 1 (dintre cele 5 prezentate de CNADR). Aceeaşi variantă pare să fie preferată și de CNADR şi proiectant.

Prima variantă, cea din 2008, este Piteşti – Curtea de Argeş – Şuici – Perişani – Racoviţa – Câineni – Boiţa – Tălmaciu – Veștem, cu noduri în Tigveni, Şuici și Racoviţa.

Traseul ales are cinci secţiuni pentru construire: Secţiunea 1 (10, 3 km) Sibiu – Boiţa, Secţiunea 5 (30, 7 km) Curtea de Argeş – Piteşti, Secţiunea 2 (26 km) Boiţa – Racoviţa, Secţiunea 3 (20 km) Racoviţa – Văleni, Secţiunea 4 (29, 6 km) Văleni – Curtea de Argeş și o secţiune de drum naţional care ar urma să lege comuna argeșeană Tigveni de Râmnicu Vâlcea.

 

555×222 grota rece
eurial 570×90