New Profesional Consult 930 x 122

Sameday

Bătaie de joc din partea Sameday! Piteștean pus pe drumuri și obligat să facă munca curierilor

Una dintre cele mai mari firme de curierat din țară este criticată de clienți, și asta pe bună dreptate. Este vorba despre firma Sameday.

Citiți și: Metoda inedită a unei companii de livrare, de Black Friday. Zeci de deținuți implicați

Cumpărătorii sunt nevoiți să aștepte zile întregi după colete, care se rătăcesc pe trasee, sau chiar să facă drumuri pe propria cheltuială pentru a le ridica de la sediu.

Un astfel de eveniment neplăcut i s-a întâmplat și unui piteștean, care revoltat de cele întâmplate, ne-a scris pe numărul de Whatsapp al redacției – 074 587 441.

Cititorul ne-a povestit cum în cursul zilei de duminică a plasat o comandă pe site-ul eMAG pentru niște produse care se regăseau în magazinul online Luxury Gifts care este partener eMAG. Acesta a plasat și a plătit comanda în urmă cu 3 zile, tocmai pentru a se asigura că va ajunge în timp util.

Văzând că pachetul nu a ajuns și nici nu a primit vreo notificare în acest sens, persoana în cauză a apelat direct la cei de la eMAG, aceștia spunându-i faptul că, comanda este deja plasată către furnizor și să ia legătura direct cu acesta.

Șirul apelurilor telefonice a continuat, cititorul a luat legătura și cu furnizorul, acesta l-a anunțat că pachetul comandat este plecat din sediul magazinului încă de luni, 13 septembrie, și că trebuia deja să ajungă.

Comanda plasată și plătită în același timp, trebuia să ajungă la Easy Box (Sunt acele cutii securizate, plasate în mai multe puncte din oraș. Odată ce comanda a ajuns la easyboxul în care ai selectat livrarea, se introduce un cod PIN, pe care îl primești ulterior prin SMS sau e-mail, iar una dintre ușile easybox se va deschide și îți poți lua coletul).

UITE COLETUL, NU-I COLETUL

Piteșteanul a fost îndrumat să ia, în final, legătura cu firma de curierat Sameday, pentru a afla ce se întâmplă cu pachetul. Răspunsul operatorului a fost unul absurd și totodată surprinzător pentru client: „Comanda a venit, dar nu știm unde este. Trebuie să o pună (n.r. curierul) la Easy Box.”

Clientul a insistat cu privire la comanda de care avea neapărată nevoie, iar șirul răspunsurilor absurde a continuat: „Nu putem să punem comanda la Easy Box, pentru că nu și-au luat oamenii coletele deja plasate acolo. Până nu sunt ridicate acestea, nu putem să le punem pe celelalte.”

La insistențele piteșteanului, se pare că operatorul s-a hotărât asupra răspunsului referitor la locul în care se află coletul, acesta i-a spus faptul că, pachetul este, în cele din urmă, în depozit.

Cititorul s-a deplasat, pe propria cheltuială, la sediul firmei de curierat, care se află în afara orașului, și anume în Ștefănești, vis-a-vis de servici-ul IATSA, pentru a ridica comanda.

Surprizele au continuat să apară, în schimbul pachetului din depozit, piteșteanul a primit un ultim răspuns: „Nu este coletul. Nu știm ce să facem, așteptați până vine la Easy Box.”

Când va veni sau dacă va veni, rămâne încă un mister.

Vă reamintim și dvs. că ne puteți trimite informații sau imagini care pot deveni o știre pe pagina de facebook ePitesti.ro, la adresa de e-mail redactia@epitesti.ro și pe WhatsApp la numărul de telefon 0774 587 441.

Sursă foto principal: sameday.ro – descriptiv

[555x222px]Joia-_pentru-copii_epitesti
570×90-epitesti PNL