New Profesional Consult 930 x 122

emag

Branduri de telefoane ieftine: iată care merită atenția ta

Branduri de telefoane ieftine: iată care merită atenția ta

Citiți și: Cadoul de primăvară perfect pentru doamnele pasionate de lucrul manual

De-a lungul timpului, smartphone-ul a devenit o necesitate. Nu mai este deloc un moft. Ne bazăm pe acesta pentru o mulțime de activități zilnice și păstrăm foarte multe informații în acestea.

Pentru că nu oricine își poate permite un flagship, multe companii au lansat telefoane smart mult mai ieftine care se dovedesc a fi uneori mai bune decât superiorii lor dacă facem o comparație din punct de vedere calitate-preț.

Citiți și: Secretul amenajării bucătăriei: unde plasezi aragazul?

Mai jos găsești două dintre cele mai importante astfel de branduri care merită atenția ta atunci când îți cumperi un nou telefon.

Xiaomi

Xiaomi, compania de telefoane mobile, a devenit un brand foarte popular în întreaga lume și nu este de mirare. Această companie oferă un standard foarte bun de calitate la un preț accesibil, iar produsele lor sunt disponibile pentru a fi cumpărate online foarte ușor.

Din ce în ce mai mulți oameni aleg un telefon Xiaomi atunci când cumpără un smartphone, motiv pentru care marca a început să apară în clasamentul celor mai recomandate modele atunci când se face o achiziție.

Dacă trebuie să vă cumpărați sau să vă reînnoiți telefonul mobil și aveți dubii cu privire la care să îl alegeți, vă arătăm de ce Xiaomi a devenit o marcă atât de populară și care sunt avantajele alegerii modelelor sale.

Ce este Xiaomi?

Xiaomi este o companie tehnologică cu sediul în China care produce și vinde smartphone-uri, tablete și alte dispozitive electronice. Xiaomi oferă, de asemenea, servicii de internet mobil prin intermediul propriei rețele de date.

Compania a fost fondată în 2010 de Lei Jun, Lin Bin, Huang Jiangji și Wong Kongkat.

Divizia de telefoane mobile Xiaomi există din 2014 și a lansat până acum peste 100 de modele. Toate rulează pe sistemul de operare Android.

După cum știm, multe companii oferă acest tip de produs în lume. De aceea, managerii unei companii trebuie să aleagă întotdeauna ce anume trebuie să iasă în evidență.

În cazul Xiaomi, aceștia au ales să ofere cele mai mici prețuri la telefoanele din gama mică și medie.

Telefoanele Xiaomi fac parte din cea mai mare platformă IoT (Internet of Things) din lume, la care sunt conectate peste 213,2 milioane de dispozitive inteligente. În ciuda faptului că este o companie foarte tânără, produsele sale au vorbit de la sine și au obținut rapid succes.

De ce a devenit un brand atât de popular?

De la înființarea sa în 2010, Xiaomi s-a impus ca unul dintre cele mai importante branduri de tehnologie din lume. Lider pe piața smartphone-urilor din China și, de asemenea, al patrulea cel mai mare vânzător de telefoane la nivel global, compania a reușit să își construiască o reputație solidă pentru că oferă dispozitive de înaltă calitate la prețuri foarte competitive.

OPPO

Marca OPPO nu a început ca o companie de smartphone-uri sau de telefoane mobile, originile sale fiind legate de tehnologie, dar mai direct de sunet și video pentru a crea dispozitive Blu-Ray.

După ce au investit ani de zile în acest material, din 2001, au decis să-și schimbe strategia și să se gândească la telefoane mobile.

În orașul Dongguan, directorul general Chen Mingyong a luat decizia de a paria pe o piață în fierbere și nu a greșit. În 2010, brandul își făcuse un mic renume în China și, prin urmare, a început să se gândească la o piață internațională căreia să îi ofere produse noi, care să se îndepărteze de clasic.

Un brand cu un raport calitate-preț excepțional

Așa cum s-a întâmplat și cu alte mărci de telefoane mobile din China, precum Xiaomi, prețurile au fost o atracție foarte importantă pentru OPPO. Spre deosebire de Xiaomi, aceștia nu au dorit să își axeze politica companiei pe preț și au făcut intrarea pe piață mai relaxată.

În ciuda acestui fapt, importul de dispozitive sau vânzările de la terți au permis ca OPPO să ajungă în Europa când era tratat ca o revoluție în China, dar abia mai târziu, când expansiunea sa internațională i-a permis să intre în țara noastră.

Pentru ca acest lucru să fie și mai evident, compania OPPO, care aparține grupului BBK Electronics, își împărțea capacitățile. Acest lucru nu a fost o problemă, ci mai degrabă a ajutat la internaționalizarea OPPO. În 2013, s-a născut OnePlus, un brand care a deschis calea pentru OPPO în Europa.

Telefoanele OPPO devin cele mai bine vândute

Concentrându-se pe camerele foto, compania câștiga teren, dar acesta nu era singurul domeniu în care OPPO dorea să se remarce.

Compania a mizat pe ecranele mari, care la acea vreme erau telefoane mobile cu dimensiuni de peste cinci inci. De asemenea, rezoluția a crescut la FullHD și același lucru avea să se repete ani mai târziu cu tehnologia AMOLED.

Este cu siguranță un brand căruia trebuie să îi acordați atenție, mai ales dacă sunteți în căutare de performanță la prețuri accesibile.

555×222 grota rece

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 CAPRA 3