930×122 CAPRA 5

kaufland

Ce a pățit un piteștean la Kaufland întrece orice imaginație! A filmat tot

Ce a pățit un piteștean la Kaufland întrece orice imaginație! A filmat tot

Citiți și: Kaufland reacționează și recunoaște

Situație șocantă la Kaufland din Pitești!

La adresa redacției ePitești au fost trimise, de către un client al lanțului de supermarketuri Kaufland, imagini video halucinante.

Citiți și: Pitești. Haos la Kaufland! S-au călcat în picioare să intre primii!

Dorind să achiziționeze o bucată ambalată de ceafă de porc, clientul a constatat cu stupoare o diferență uriașă între greutatea netă declarată pe ambalaj și cea reală a produsului.

Pentru a verifica aceasta, persoana s-a îndreptat către unul dintre cântarele disponibile în magazin.

Acolo, ce să vezi… greutatea reală a produsului era cu aproximativ 1100 de gr mai mică decât cea trecută pe ambalaj.

ePitești a luat legătura cu E. I., clientul în cauză, pentru a clarifica situația:

,,M-am dus la Kaufland să-mi iau ceva să fac grătar, printre care și ceafă de porc și m-am uitat la gramaj și când m-am uitat, un kil nouă sute nouăzeci. (…)

Mi se părea totuși cam ușor, era cât un colț de pâine o ceafă, avea 836 de grame.

M-am dus la doamna care vinde la vitrine: <Doamnă, ia puneți-mi și mie asta pe cântar> (…)

Ce a pățit un piteștean la Kaufland întrece orice imaginație! A filmat tot

Și pe pungă era declarat 1 kil 990, și pe cântar avea 836 de grame. (…)

<Că mai greșim și noi> (n.r. răspunsul vânzătoarei de la vitrine)”, declară clientul, în exclusivitate, pentru publicația noastră.

Întâmplarea a avut loc în această după amiază, la Kaufland Craiovei.

Nota redacției: Așteptăm un punct de vedere oficial de la Kaufland România, cum de altfel, de fiecare dată după apariția unor materiale la adresa companiei, aceștia s-au autosesizat și au trimis un punct de vedere.

Așteptăm un punct de vedere oficial!

Vă reamintim și dvs. că ne puteți trimite informații sau imagini care pot deveni o știre pe pagina de facebook ePitesti.ro, la adresa de e-mail redactia@epitesti.ro și pe WhatsApp la numărul de telefon 0730 971 621.

 

Update:

Kaufland România, punct de vedere oficial:

,,Am luat la cunoștință experiența neplăcută a clientului nostru cu produsul „Ceafă de porc fără os”.

Dorim să clarificăm că acesta a fost ambalat, cântărit și etichetat direct de furnizor, nu de personalul Kaufland de la vitrina asistată.

În urma sesizării, am solicitat urgent verificări și luare de măsuri din partea furnizorului, care a demarat o anchetă pentru a stabili cauza discrepanței de greutate.

Investigația include verificarea detaliată a cântarelor și aparatelor de etichetare utilizate, precum și analiza procedurilor de control al calității. În plus, personalul furnizorului va fi instruit suplimentar cu privire la importanța verificării corecte a cântăririi și etichetării comenzilor, atât în timpul pregătirii, cât și înainte de expediere.

De asemenea, am derulat un control în magazinele Kaufland, verificând produsul în cauză, din care rezultă că este vorba despre un caz izolat.

Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat și ținem să vă asigurăm că facem tot posibilul pentru a preveni repetarea unor astfel de incidente.

Mulțumim pentru înțelegere.

Kaufland România”

Eco moto 555×222

Comentarii

9 comentarii

  • neculae andrei spune:

    Tot ce e ambalat de la legume la ce vreți cântăriti și o să vedeți că în afară de păcăleala la preț urmează faza doi gramajul???Cumpărătorule până ieși din magazin cu anumite produse iești păcălit de două ori.Vrei să nu fii păcălit????IEȘI CU MÂINILE IN BUZUNARE!!!!

  • Cristina spune:

    Ce vina au cei din Kaufland? Se vede clar ca produsul era ambalat, vidat și sigilat de către producator. Iar doamna din imagine încearcă sa explice ca nu e vina lor, ci a producătorului, dar clientul înțelege ce dorește. Haideți sa nu mai exageram!

  • Nelu spune:

    CE ne tot plângem! Când actuala guvernare PSD PNL NE MINTE CU NERUSINARE „CA NU VOR MAI CRESTE PRETURILE ! PLAFONAREA PRETURILOR LA ALIMENTE ,ENERGIE,GAZE etc! ”
    CINE MINTE SI FURA ! Asa era o vorba ! Cum sa trăiască producătorii când statul ridica ,scumpește , în prag de sărbători CA doar atunci ROMANUL NU SE UITA LA CEA CE CUMPARA( expirate, minus la gramaj, calitate dubioase la produse, și preturi diferite la produs la raft și casa de marcat și cite și mai câte! Toți știu de aceste smecherii și hoții! SE MERGE PE VARIANTA !” MERGE SI ASA !FURA L, PROSTESTEL PE ROMAN CA NU SE PRINDE !” DOAR vin sărbătorile PASCALE 1 MAI MINI VACANTE ,Romanu vine în hipermarket sa și umple coșurile, la amănunte enumerate mai sus nu sunt atenți! Și dacă mai vin cu rudele neamuri „FARA NUMAR” MARFA SA FIE”! TINAND CONT CA MAJORITATEA PRODUSELOR VIN DEJA AMBALATE DE „PRODUCATOR”

  • Marin Anca Irina spune:

    Clientul a intrat și a cumpărat din Kaufland,nu de la vanzatoare de acasa. Cititi când scrieți? Cum puteți afirma ca acest magazin nu are nicio vină? De ce nu era de exemplu 1 kg în plus? Cum se face că mereu tot ce cumpara clientii din diverse magazine sunt cu gramaje pe minus si foarte rar pe un mic plus. Eu am patit acelasi lucru cu biscuiti Petit beure ambalati in fabrica si cumparati din Carrefour Stefanesti. diferente de aproape 150 grame/ pachet. Deci clienții sunt pacaliti sub orice forma. Chiar sa ajungem să cantarim toate produsele?

  • ghita spune:

    ieri la kaufland mioveni .. morcovi la punga .. 1 kil au decat 875 grame gen

    la fel mi s-a parut cam usoara punga si mam dus la cantar

  • . spune:

    Nu este nimeni oblibat sa cumpere de la un anumit magazin. Nu iti convine ceva, nu cumperi de acolo. Cumperi din alt magazin. De la concurenta, de unde vrei.

  • Sergiu spune:

    Sunt masoni si la Kaufland? Nu doar producatorii sunt lgbtqqq+++?

  • Cristina spune:

    Marin Anca Irina,
    Dumneavoastră chiar nu ati observat ca produsul este vidat și sigilat de către producător și ca nu este ambalat la vitrina din Kaufland? Credeți ca la un volum atât de mare de marfa, se poate verifica articol cu articol. Marfa se primește in baxuri….este de datoria noastră (ca și client) sa verificăm ce vrem sa cumpărăm. De multe ori, erorile nu se observa decât dacă noi le semnalam. Și cred ca nici producatorul nu a făcut-o cu rea voința, ci probabil a fost o eroare de sistem. Dar noi tb sa cautam numai răul… rău facem, rău atragem

  • Adrian spune:

    Pentru Marin Anca
    Ar trebui sa citesti tu mai bine sa intelegi ca omul a luat un pachet sigilat iar apoi s a dus la vanzatoare sa l cantareasca. Daca tot asa si votati asa o sa fie tara,cu susul in jos.

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 CAPRA 3