- Publicat de: Mădălina Nedelcu
- 3-03-2024, ora 13:54
- Știri, Video
Ce a pățit un piteștean la Kaufland întrece orice imaginație! A filmat tot
Ce a pățit un piteștean la Kaufland întrece orice imaginație! A filmat tot
Citiți și: Lovitură devastatoare pentru Lidl, Kaufland, Carrefour și Profi: Ce se pregăteșteSituație șocantă la Kaufland din Pitești!
La adresa redacției ePitești au fost trimise, de către un client al lanțului de supermarketuri Kaufland, imagini video halucinante.
Citiți și: Exclusiv. Ce reduceri au prins primii clienți Kaufland!Dorind să achiziționeze o bucată ambalată de ceafă de porc, clientul a constatat cu stupoare o diferență uriașă între greutatea netă declarată pe ambalaj și cea reală a produsului.
Pentru a verifica aceasta, persoana s-a îndreptat către unul dintre cântarele disponibile în magazin.
Acolo, ce să vezi… greutatea reală a produsului era cu aproximativ 1100 de gr mai mică decât cea trecută pe ambalaj.
ePitești a luat legătura cu E. I., clientul în cauză, pentru a clarifica situația:
,,M-am dus la Kaufland să-mi iau ceva să fac grătar, printre care și ceafă de porc și m-am uitat la gramaj și când m-am uitat, un kil nouă sute nouăzeci. (…)
Mi se părea totuși cam ușor, era cât un colț de pâine o ceafă, avea 836 de grame.
M-am dus la doamna care vinde la vitrine: <Doamnă, ia puneți-mi și mie asta pe cântar> (…)
Ce a pățit un piteștean la Kaufland întrece orice imaginație! A filmat tot
Și pe pungă era declarat 1 kil 990, și pe cântar avea 836 de grame. (…)
<Că mai greșim și noi> (n.r. răspunsul vânzătoarei de la vitrine)”, declară clientul, în exclusivitate, pentru publicația noastră.
Întâmplarea a avut loc în această după amiază, la Kaufland Craiovei.
Nota redacției: Așteptăm un punct de vedere oficial de la Kaufland România, cum de altfel, de fiecare dată după apariția unor materiale la adresa companiei, aceștia s-au autosesizat și au trimis un punct de vedere.
Așteptăm un punct de vedere oficial!
Vă reamintim și dvs. că ne puteți trimite informații sau imagini care pot deveni o știre pe pagina de facebook ePitesti.ro, la adresa de e-mail redactia@epitesti.ro și pe WhatsApp la numărul de telefon 0730 971 621.
Update:
Kaufland România, punct de vedere oficial:
,,Am luat la cunoștință experiența neplăcută a clientului nostru cu produsul „Ceafă de porc fără os”.
Dorim să clarificăm că acesta a fost ambalat, cântărit și etichetat direct de furnizor, nu de personalul Kaufland de la vitrina asistată.
În urma sesizării, am solicitat urgent verificări și luare de măsuri din partea furnizorului, care a demarat o anchetă pentru a stabili cauza discrepanței de greutate.
Investigația include verificarea detaliată a cântarelor și aparatelor de etichetare utilizate, precum și analiza procedurilor de control al calității. În plus, personalul furnizorului va fi instruit suplimentar cu privire la importanța verificării corecte a cântăririi și etichetării comenzilor, atât în timpul pregătirii, cât și înainte de expediere.
De asemenea, am derulat un control în magazinele Kaufland, verificând produsul în cauză, din care rezultă că este vorba despre un caz izolat.
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat și ținem să vă asigurăm că facem tot posibilul pentru a preveni repetarea unor astfel de incidente.
Mulțumim pentru înțelegere.
Kaufland România”