930×122 CAPRA 5

cel.ro

CEL.ro, o bătaie de joc pentru clienți!

CEL.ro, o bătaie de joc pentru clienți!

Noaptea minții – plasezi o comandă, plătești înainte, dar nu se știe când și dacă vine. Este o întâmplare absurdă, dar cât se poate de reală!

De această situație aberantă s-a lovit și un piteștean, client CEL.ro, atunci când a comandat un produs de pe acest site, extrem de cunoscut pe piața comerțului online.

Ieri (luni), 6 decembrie 2021, clientul în cauza a comandat de pe CEL.ro un produs (suport de televizor – produs vândut pe site-ul CEL.ro de către partenerul – vidaXL.ro ) pentru care a plătit toată suma de bani, cu cardul. Acest lucru s-a întâmplat din cauza faptului că aceasta era unica metodă de plată disponibilă pe site.

După ce banii au fost virați, clientul a primit din partea magazinului online două email-uri, unul care confirma înregistrarea plății, iar celălalt – un mesaj ”informativ” cât se poate de incert, generat automat, care în fapt nu preciza nimic, nici măcar confirmarea comenzii deja plătite.

Redăm mai jos mesajul integral:

Acest email este generat automat și nu este confirmarea că produsele sunt pe stoc sau că putem onora cererea dvs. Acest mail este informativ și nu creează obligații contractuale.

Vă rugăm să verificați integritatea produselor în prezența curierului. Nu acceptați produse al căror ambalaj prezintă urme de lovituri. Dacă ați întâmpinat probleme cu finalizarea plății online vă rugăm să dați click AICI. Link-ul este valabil 24h. Dacă doriți anularea cererii puteți da click aici.

Pentru a scăpa de incertitudinea creată, care persistă de mai bine de 24 de ore, clientul a încercat să ia legătura pe toate căile posibile (de la email, la apeluri telefonice) cu CEL.ro. Parcă pe principiul ”o țeapă n-a omorât pe nimeni”, toți operatorii erau ocupați, iar deznodământul încercării sale s-a finalizat cu apelurile închise în nas după minute de așteptare cu speranța că cineva într-un final o să răspundă! Nicio șansă!

S-a luat legătura și cu platforma de acceptare și procesare a plăților online – PlatiOnline.ro, care l-a trimis pe client în punctul din care a plecat, adică înapoi la reprezentanții CEL.ro, care sunt de negăsit.

Practic, până în acest moment, la mai mult de 24 de ore de la plata în avans a produsului comandat, clientul nu a primit din partea acestui magazin online nicio confirmare/informare a comenzii și nicio reacție la sesizările sale. Ce s-ar putea înțelege de aici?

Omului i s-au luat banii pe produs, dar comanda nu mai vine? Dacă un magazin online mare precum CEL.ro se comportă așa cu oamenii care comandă, ce pretenții pot avea clienții de la magazine online mici?

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

2 comentarii

  • Gaby spune:

    Buna ziua,
    Nu mai cumparati de pe acest site .
    Am patit la fel, comanda a fost un televizor si un suport tv.
    Dupa nenumarate incercari si f. mult timp pierdut au lasat produsele
    la o alta adresa de sediu de firma, in holul institutiei si au plecat.
    Incredibil !!!
    Am sfatuit toate cunostintele sa nu mai cumpere de pe acest site care de altfel am obs. ca de multa vreme are f. multe reclamatii.
    Toate cele bune si Sarbatori Fericite !!!

  • Anonim spune:

    Vidaxl.ro are anumite produse care nu sunt pe stoc si vin din afara.. am comandat si eu de mulge ori de la ei si inclusiv de la cel.. daca citesti anumote informatii pe site ai sa veiz ca anumite produse pot dii primote si in 15 zile. Eu zic ca ar trebui sa ne mai informam inainte sa aruncam cu pietre ! Nu am nimic cu ei .. dar daca citesti informatiile corect si esti rabdator se rezolva ! Asa ca verificati inainte timpul de livrare

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

EcoMoto 570×90