- Publicat de: Mădălina Nedelcu
- 12-08-2024, ora 11:30
- Știri
Oficial! De astăzi, piteștenii vor putea face ceva neașteptat la Argeș Mall
E oficial! De astăzi, piteștenii vor putea face ceva neașteptat la Argeș Mall
Citiți și: Pitești. 1.5 milioane € pentru ,,Odobescu”!Update
La noul punct de lucru vor fi disponibile următoarele servicii:
– încasare impozite, taxe locale și amenzi, atât în numerar, cât și prin intermediul cardurilor de debit şi al cardurilor de credit, folosind terminalele de tip POS;
Citiți și: Pitești. S-a scumpit gunoiul: De la 14 lei la 19 lei pentru o persoană pe lună– depunerea declarațiilor fiscale, în cazul persoanelor fizice, pentru evidența fiscală a bunurilor (clădiri, terenuri, mijloace de transport);
– depunerea declarațiilor fiscale pentru stabilirea taxei de salubrizare;
– depunerea cererilor privind acordarea facilităților fiscale;
– operaţiunile de înregistrare şi alocare a parolei de acces, pentru utilizarea sistemului de plată electronică a impozitelor şi a taxelor locale, prin intermediul platformei digitale a Primăriei Municipiului Piteşti.
Pentru funcționarea biroului unic nu s-au făcut angajări noi, posturile fiind ocupate cu personalul existent în fostul centru din zona Gară Sud.
Programul de funcționare este următorul:
– luni, marți, miercuri: 10:00 – 17:00 (cu pauză în intervalul orar 13:00 – 13:30);
– joi: 08:00 – 18:00 (cu pauză în intervalul orar 12:30 – 13:00);
– vineri: 08:00 – 12:00.
Primăria Municipiului Pitești oferă alternativa plății online a impozitelor și a taxelor locale, precum și a amenzilor contravenționale, cu cardul bancar, prin Internet, fără comision, la adresele www.primariapitesti.ro și www.ghiseul.ro, ambele sisteme fiind disponibile și funcționând 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, se arată în comunicat.
,,Este încă un proiect pe care l-am realizat împreună cu partenerul nostru – Argeș Mall, căruia îi mulțumesc pentru receptivitate și ajutor în amenajare.
Pentru a înlesni relația dintre Primărie și cetățeni și pentru a oferi o alternativă rapidă de a utiliza serviciile publice, deschidem un birou unic – practic un centru de lucru al Direcției Taxe și Impozite, în mijlocul unui spațiu pentru cumpărături și petrecere a timpului liber.
Am relocat punctul de lucru de la Gară Sud, cu aceiași angajați, cu un program adaptat complexului comercial și comportamentului de consum al cetățeanului – sunt zile în care biroul este deschis până la ora 18:00!
Sunt convins că va fi apreciat – acest tip de servicii funcționează și în alte municipii sau orașe!
Succes colegilor care vor lucra aici!
Încă o dată, mulțumiri Argeș Mall!”, transmite Cristian Gentea.
Foto: Facebook
Știre inițială
De astăzi, piteștenii își vor putea achita taxele și impozitele în incinta Argeș Mall.
Noul centru al Direcției Taxe și Impozite este situat la intrarea dinspre Carrefour, pe galerie, vis-a-vis de casele de marcat.
Reamintim că, din data de 08 august 2024, punctul de lucru al Centrului de încasări al Direcției Taxe și Impozite din cadrul Primăriei Municipiului Pitești, din Bulevardul Republicii, blocul 214, parter, zona Gară Sud, s-a închis.
Centrul de încasări a fost relocat, așadar, în incinta Complexului comercial Argeș Mall din strada Tudor Vladimirescu 37, anunță municipalitatea.
E oficial! De astăzi, piteștenii vor putea face ceva neașteptat la Argeș Mall
,,Cu Argeș Mall avem o colaborare foarte bună.
Mai avem câteva zile și vom muta acolo Centrul de Colectare și Impozite Locale, de la Gară.
Avem acolo o locație pe care ei o amenajează.
Vom avea o chirie modică.
Eu cred că, condițiile sunt altele. Oamenii vor fi încântați!”, a declarat primarul în cadrul unei emisiuni.
Noua locație din Argeș Mall va oferi condiții moderne și accesibile pentru cetățeni.
Relocarea Centrului de Colectare a Taxelor și Impozitelor este văzută ca o îmbunătățire majoră, care va facilita accesul la serviciile publice într-un mediu confortabil și bine dotat.
Puteți adăuga comentarii la acest articol pe pagina de Facebook, AICI.