Grupul olandezo-belgian Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, a anunțat o serie de investiții strategice care vor transforma semnificativ peisajul retailului din România și Europa.
Compania va investi 1 miliard de euro în SUA în următorii patru ani, în timp ce în Europa își extinde prezența prin achiziții și deschideri de noi magazine.
Planuri ambițioase pentru mărcile proprii
Retailerul și-a propus să crească penetrarea produselor sub marcă proprie la 45% din totalul vânzărilor până în 2028, o strategie care se va aplica inclusiv magazinelor din România.
În acest sens, Mega Image va introduce peste 500 de produse noi în gama de brand propriu, alături de rețelele din Cehia (Albert), Grecia (Alfa Beta) și Serbia (Maxi).
Dintre mărcile proprii promovate, retailerul a evidențiat:
Nature’s Promise – produse bio și sănătoase;
Mega Image, GIGANTUL care înghite Profi, direcție neașteptată
Perla – cafea și ceai de calitate superioară;
Delicata și Gustona – ciocolată premium.
Ahold Delhaize și-a consolidat poziția în România prin finalizarea achiziției lanțului Profi, o tranzacție care dublează prezența grupului pe piața locală.
În urma acestei achiziții, Mega Image devine cel mai mare retailer din România ca număr de magazine, depășind 2.600 de unități.
În paralel, Ahold Delhaize va investi 1 miliard de euro pentru a accelera dezvoltarea brandurilor Food Lion și Hannaford în Statele Unite.
Retailerul revine astfel la o strategie de creștere organică, bazată pe deschiderea de magazine noi și extinderea ofertelor de produse.
În următorii ani, consumatorii români vor avea acces la o gamă extinsă de produse sub brand propriu în Mega Image și Profi, iar prezența retailerului se va extinde în întreaga țară.
Sursă: profit.ro
Foto principal: monden.ro