930×122 CAPRA 5

înșelătorie

Judecătorii din România au decis: LIDL a fost prins că și-a înșelat clienții

Judecătorii din România au decis: LIDL a fost prins că și-a înșelat clienții

Citiți și: Atenție! Noua înșelătorie care te lasă fără bani pe card!

Gigantul Lidl România, parte a grupului german Schwarz, a fost prins că și-a înșelat clienții. S-a întâmplat după ce Protecția Consumatorului a găsit mai multe nereguli într-un astfel de supermarket, în urma cărora a aplicat o amendă de 10.000 de lei și avertisment.

Sancțiunea a fost contestată de Lidl în instanță, însă judecătorii nu i-a dat câștig de cauză retailerului german, potrivit bugetul.ro

Citiți și: Pitești. E ofertă la gândaci la Lidl! Imagini scandaloase filmate în această seară!

Neregulile au fost descoperite la un mgazin Lidl (Dacia) din Iași, în decembrie 2021, iar înșelătoria consta în anumite formulări utilizate la raft care îl îndemna pe cumpărător să achiziționeze imediat produsul.

Spre exemplu, la raft au fost găsite produse cu mențiunea „40+4 gratis” (la pastile pentru mașina de spălat), bere Radler „3+1 gratis” și bere Timișoreana „7+1 gratis”, formulări care ar fi înșelătoare, potrivit inspectorilor.

Mai mult decât atât, la raft nu exista și bere Timișoreana la doză, astfel încât cumpărătorii să poată compara prețurile ca să-și dea seama ce ofertă va fi mai avantajoasă pentru ei, notează bugetul.ro

De asemenea, la vânzare au fost găsite și produse cu mențiunea de stoc limitat până la data de 16.01.2022 și 13.02.2022, formulare care îi îndemna pe cumpărători să achiziționeze produsul respectiv de teamă că nu-l vor mai găsi.

Magistrații au decis că „fapta petentului prezintă un grad ridicat de pericol social față de necesitatea ca comercianții să asigure o informare corectă a consumatorilor și să aibă un comportament corespunzător, fără să deruleze practici înșelătoare pentru consumatorul mediu menite să îl inducă în eroare”, mai scrie bugetul.ro

Subiectul pe larg AICI – bugetul.ro

Eurial 555 x222
570 X 90 CAPRA 3