- Publicat de: ePitești
- 17-02-2024, ora 20:02
- Știri
Pas important pentru secțiunea Cornetu – Tigveni din autostrada spre Sibiu!
Pas important pentru secțiunea Cornetu – Tigveni din autostrada spre Sibiu!
Citiți și: Argeș/Șocant: Merge pe contrasens pe Autostrada A1. Ce s-a întâmplat până la urmăAu fost finalizate studiile de teren preliminare etapei de proiectare pentru secțiunea 3 Cornetu – Tigveni din Autostrada Sibiu – Pitești (A1).
Cu un traseu de 37,4 de kilometri, această secțiune construită de italienii de la WeBuild reprezintă cel mai lung lot din prima autostrada transcarpatică a României.
Citiți și: Încă un sector important de autostradă se deschide circulației luni!Conform Economica.net:
– au fost finalizate studiile de teren preliminare etapei de proiectare, și anume: studiile geotehnice, studiile topografice, studiile arheologice, dar și deminarea
– a fost defrișată masa lemnoasă din Fondul Forestier pe o suprafață 56 hectare, aproximativ 14.000 mc
– se execută lucrări de amenajare a organizării de șantier în comuna Cepari, pe un teren de 7 hectare, unde vor fi amplasate birourile administrative, dar și stațiile proprii de asfalt și beton, linii de producție prefabricate( grinzi din beton);
– se execută lucrări de amenajare a unui punct de lucru în comuna Racovița, pe un teren de 4 hectare;
– se lucrează la montarea elementelor necesare padocurilor;
– se execută lucrări de turnare a betonului aferent platformelor betonate;
– se execută lucrări de cofrare și betonare a plăcii padocurilor;
– se execută lucrări de nivelare a platformelor;
– se execută lucrări de decapare și transport pământ vegetal;
– este în curs de elaborare Proiectul pentru Autorizația de Construire.
Pas important pentru secțiunea Cornetu – Tigveni din autostrada spre Sibiu!
Contractul aferent acestei secțiuni prevede construcția a:
– 37,40 km de autostradă
– 96 de poduri și viaducte
– un tunel cu o lungime de 1,7 km, care va fi cel mai lung tunel de autostradă din România
– 1 ecoduct în zona localității Călinești, care va traversa râul Olt, calea ferată și DN7
– două noduri rutiere: Cornetu și Rudeni
– 2 spații de servicii
-1 Centru de Întreținere și Coordonare.
Valoarea contractului este de 5,323 miliarde de lei, fără TVA.
Termenul de deschidere: 2028.
Foto: Economica.net