- Publicat de: Madalina Iordachita
- 13-04-2022, ora 12:21
- Știri
Pitești: Jupiter City Shopping Center devine Supernova și se extinde cu un parc de retail
București, 13 aprilie, 2022. Centrul comercial Jupiter City Shopping Center din Pitești devine Supernova Pitești și anunță extinderea cu un nou parc de retail începând cu data de 14 aprilie 2022, ca parte dintr-o investiție totală ce se ridică la 20 de milioane de euro.
Citiți și: Decembrie magic la Supernova Pitești: Activități pentru toată familia!Diversificarea portofoliului de branduri și extinderea suprafeței comerciale întărește poziția Supernova Pitești ca una dintre cele mai importante destinații de cumpărături din județul Argeș și din regiune, după achiziția de către Grupul Austriac Supernova în noiembrie 2020.
„Noua identitate Supernova Pitești reprezintă răspunsul grupului nostru la nevoile comunității. Noile facilități de care vă puteți bucura începând de astăzi și lucrările de modernizare și dezvoltare aflate în plină desfășurare reprezintă schimbări mult așteptate și necesare, acestea marcând doar începutul angajamentului nostru față de nevoile reale și actuale ale consumatorilor, aliniate la noile tendințe din retail”, a spus Frank Philipp Albert, fondator și CEO Supernova Group.
Citiți și: Nu-ți trece prin cap ce surprize te așteaptă la Supernova Pitești!În urma extinderii, Supernova Pitești a ajuns la o suprafață închiriabilă de aproximativ 53.000 de metri pătrați, găzduind peste 70 de chiriași și noi magazine, unele dintre acestea în exclusivitate pentru județul Argeș. Printre acestea se numără brandurile LPP: Sinsay, Cropp, House și, în curând, Reserved. Acestora li se adaugă brandurile Takko, Pepco și Deichmann.
Reduceri și tombolă specială cu premii pentru clienți
Pentru a marca noua identitate a centrului comercial, Supernova Pitești va desfășura o campanie de vânzări în perioada 14-17 aprilie, în baza căreia atât noile magazine cât și cele consacrate vor oferi reduceri. În plus, clienții Supernova Pitești se vor putea înscrie într-o tombolă specială cu premii.
Lucrările de modernizare vor continua și în perioada următoare la nivelul intrărilor, parcării și a altor spații comune, și se preconizează ca, până la sfârșitul trimestrului al treilea, o zonă de tip food court, precum și alte magazine ale unor branduri de fashion să completeze oferta centrului comercial. Toate acestea se vor alătura portofoliului divers ce include mărci cunoscute precum: Carrefour, Decathlon, Media Galaxy, Mobexpert, H&M, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Intersport, LC Waikiki, CCC, Colin’s, New Yorker, Noriel sau Sephora.
După intrarea pe piața din România în noiembrie 2020, grupul austriac și-a consolidat poziția pe piața locală, incluzând în portofoliul său șase centre comerciale Cora, pe care le-a achiziționat de la Grupurile Louis Delhaize și Galimmo la finalul anului trecut. Supernova Group se numără printre cele mai importante companii private de imobiliare axate pe proprietăți de retail de top din Europa Centrală și de Est. În acest sens, cea mai recentă reușită a grupului este reprezentată de extinderea centrului comercial Supernova Ljubljana Rudnik, ca urmare a unei investiții de 70 de milioane de euro. La conferința oficială de presă de inaugurare au participat Zdravko Počivalšek, viceprim-ministru al Republicii Slovenia și ministrul dezvoltării economice și tehnologiei, Zoran Janković, primarul orașului Ljubljana, și Frank Philipp Albert, fondatorul Grupului Supernova.
Despre Supernova:
Grupul Austriac Supernova este o companie internațională axată pe dezvoltarea și gestionarea proprietăților imobiliare comerciale din Austria, Slovenia, Croația și România. Pe lângă acestea, Grupul Supernova este activ și în Germania, Slovacia și Serbia. Portofoliul actual al Grupului cuprinde 77 de proprietăți cu o valoare brută de 1,7 miliarde EUR. Supernova depune eforturi mari pentru a crește calitatea serviciilor, a ofertei și a întregii infrastructuri. În ultimii ani, compania a făcut investiții considerabile în activitățile sale de marketing și a construit aceeași identitate vizuală pentru toate centrele – brandul Supernova. Obiectivul general al companiei este dezvoltarea inteligentă și achizițiile strategice, evoluția și, în același timp, investițiile în piețele în creștere și în sursele regenerabile de energie.
Grupul Supernova a început și implementarea proiectului Green Dot, al cărui obiectiv este optimizarea practicilor comerciale și atingerea obiectivului de neutralitate completă a emisiilor de carbon până în 2028. Fiind unul dintre cei mai importanți investitori, Supernova crede în protejarea responsabilă a mediului și în promovarea utilizării surselor de energie regenerabile și durabile. Prin urmare, în centrul strategiei se află producția de energie durabilă și gestionarea atentă a resurselor naturale, grupul depunând eforturi majore pentru îndeplinirea acestui scop.