930×122 POSADA 5

aparat de returnare

Pitești: Nervi întinși la maxim la aparatul de reciclare

Pitești: Nervi întinși la maxim la aparatul de reciclare

Citiți și: Pitești. Se oferă locuințe de la Primărie!

În ciuda implementării sistemului de garanție-returnare pentru ambalaje (SGR), mulți români încă întâmpină dificultăți în utilizarea corectă a acestuia.

Sistemul, care funcționează din anul precedent, este conceput pentru a încuraja consumatorii să returneze ambalajele goale în schimbul unei sume de bani, contribuind astfel la reducerea poluării.

Citiți și: Din nou accident grav pe Autostrada A1, lângă Pitești! A intrat în plin

Cu toate acestea, aplicarea corectă a acestui sistem rămâne problematică pentru numeroși cetățeni.

Un exemplu recent, ce ilustrează această dificultate, a avut loc la un supermarket Penny din Pitești.

Mai multe persoane au creat haos în încercarea lor de a folosi un aparat de reciclare.

Acestea au introdus sticlele de plastic în mod incorect, blocând aparatul și generând nervi printre cei care așteptau la coadă.

Nu au urmat instrucțiunile corecte pentru utilizarea aparatului de reciclare.

Au introdus sticlele de plastic cu gâtul înainte, fapt ce a provocat erori tehnice.

Deși ceilalți cetățeni aflați la coadă au încercat să le explice cum să procedeze, acestea nu au reușit să înțeleagă, iar aparatul s-a blocat.

Un angajat al supermarketului a fost nevoit să intervină pentru a debloca aparatul.

Acest incident arata o problemă mai largă: mulți români nu sunt obișnuiți să utilizeze sistemul de reciclare.

Lipsa de familiaritate cu funcționarea aparatelor de reciclare și necunoașterea regulilor corecte de introducere a ambalajelor contribuie la astfel de probleme.

Pitești: Nervi întinși la maxim la aparatul de reciclare

PIZZERIA SAPORI 555 222
570 X 90 CAPRA 3