Kaia 930 x 120

clienti

Pitești. Situație nemaiîntâlnită la Dedeman: Clienții mască!

Pitești. Situație nemaiîntâlnită la Dedeman: Clienții mască!

Citiți și: Pitești. Scandalos: Aroganță în trafic – Cu TIR-ul pe linie continuă!

Astăzi, în jurul orei 11:00, clienții magazinului Dedeman din Pitești, situat pe Bulevardul Nicolae Bălcescu, nr. 158, s-au confruntat cu o situație neașteptată și extrem de frustrantă.

Niciun cărucior pentru cumpărături nu era disponibil.

Citiți și: Imaginile dezastrului: Brazi imenși, scoși din rădăcini, au căzut pe bloc!

Deși magazinul nu părea aglomerat, clienții s-au trezit în fața unei crize neașteptate, care i-a lăsat fără posibilitatea de a-și transporta cumpărăturile.

Spațiile destinate depozitării cărucioarelor erau complet goale.

Acest lucru a lăsat clienții într-o stare de confuzie și nemulțumire.

Oamenii, obișnuiți să își înceapă rapid cumpărăturile, au fost surprinși să constate că nu există niciun cărucior liber.

Așteptând minute în șir eliberarea unui cărucior, clienții au început să se întrebe ce ar putea cauza această situație bizară.

Unii clienți au observat că majoritatea cărucioarelor erau pline cu marfă și se aflau în parcare, în zona destinată livrărilor la domiciliu.

Deși acest lucru ar putea explica parțial lipsa cărucioarelor disponibile în magazin, nu justifică complet criza creată.

Această criză subliniază importanța unei gestiuni eficiente a resurselor în marile lanțuri de retail, unde experiența clientului ar trebui să fie întotdeauna o prioritate.

 Pitești. Situație nemaiîntâlnită la Dedeman: Clienții mască!

Foto: descriptiv/arhivă

Puteți comenta acest articol pe pagina de Facebook, AICI

555 X 222 CAPRA
Pizza Sapori Italia 570 90