- Publicat de: ePitești
- 1-08-2023, ora 11:05
- Știri
Primăria Pitești angajează!
Primăria Pitești angajează!
Citiți și: Pitești. O instituție importantă din subordinea Primăriei angajeazăPrimăria Municipiului Piteşti organizează, în data de 29.08.2023, ora 10.00, la sediul său din strada Victoriei nr. 24, concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției publice de execuție unice vacantă, cu durată normală a timpului de muncă, de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de consilier, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Biroului Buget.
Condițiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoanele care participă la concurs pentru ocuparea postului vacant, sunt:
Citiți și: S-a anunțat: Ajutoare de la Primărie!– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental al științelor economice;
– competențe de utilizare a calculatorului, nivel bază, dovedite cu documente din care să rezulte deținerea de cunoștințe în domeniul IT.
– vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minim 7 ani.
Primăria Pitești angajează!
Condițiile generale pentru participarea la concurs sunt cele prevăzute de art. 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 – Codul administrativ, cu excepția condiției de evaluare psihologică prevăzută la lit. „e”.
Probele de concurs se vor desfășura la sediul Primăriei Municipiului Pitești din str. Victoriei nr. 24, după cum urmează:
– proba scrisă – 29.08.2023, ora 1000;
– interviul – în maxim 5 zile lucrătoare de la data probei scrise.
Actele necesare pentru participarea la concurs, bibliografia, tematica și atribuțiile stabilite în fișa postului se pot obține de pe site-ul instituției: www.primariapitesti.ro, sau de la Primăria Municipiului Piteşti, str. Victoriei nr. 24, intrarea „D” Compartimentul Relații Publice.
Relații suplimentare se pot obține de la Biroul Management Resurse Umane, la telefon 0372481819.
Perioada de depunere a documentelor de înscriere la concurs este până pe 16.08.2023.