- Publicat de: Mihaela Grigorescu
- 25-07-2024, ora 12:07
- Știri, Știri
Revoltător la Lidl, în Pitești
Revoltător la Lidl, în Pitești
Citiți și: Pitești. Accident lângă Spitalul Militar. Mașină praf!Un piteștean ne-a semnalat astăzi o situație cu care s-a confruntat la unul dintre magazinele Lidl din oraș.
Este vorba despre cel din zona CNCD.
Citiți și: LIDL, Carrefour, Auchan sau Kaufland: Programul de sărbători s-a anunțat!Problema pe care a întâmpinat-o a fost remediată în cele din urme.
Însă, este un semnal că și ceilalți clienți trebuie să fie atenți.
Un preț la raft, altul la casă
Este o situație foarte întâlnită în magazine. Fie ele mici sau mari, cunoscute sau nu.
Un preț este la raft, altul – la casă. Și de prea puține ori, poate niciodată, nu se întâmplă ca cel de la casa de marcat să fie mai mic decât cel afișat la raft.
Asta a pățit și un client Lidl.
Azi dimineață, în jurul orei 09:30, a vrut să cumpere un produs care era la… ofertă. Teoretic. Practic, la casa de marcat i s-a cerut prețul inițial.
Este vorba despre un vin rose demidulce. Prețul inițial: 15,99 lei. După reducerea de 37%, noul preț – 9,99 lei. Iar oferta era valabilă până pe 4 august.
Doar că prețul redus a rămas la raft. La casa de marcat, surpriză: 15,99 lei.
Bărbatul le-a prezentat situația reprezentanților Lidl de pe Depozitelor.
Inițial, angajații ar fi ridicat din umeri. Ulterior, după ce clientul a fotografiat prețul și bonul, ar fi remediat problema.
Contactați-ne!
Vă amintim că, dacă aveți informații sau imagini care pot deveni o știre, ne puteți scrie la numărul de WhatsApp 0730971621.
De asemenea, ne puteți lăsa un mesaj pe pagina de Facebook ePitești.ro.
În plus, aveți la dispoziție și adresa de e-mail redactia@epitesti.ro.
Puteți lăsa comentarii la acest articol pe FACEBOOK, AICI