HerasMed (930 x 122 px)

pacienti

PACIENȚII DE LA UPU, INVITAȚI SĂ-I RECLAME PE DOCTORII CARE URLĂ LA EI

Există cazuri în care pacienții ajunși la unitățile de primiri urgențe ale spitalelor publice sunt sfidați de cadrele medicale, având parte de o atitudine nesimțită. Sunt și situații în care oamenii așteaptă nepermis de mult să primească ajutorul necesar.

Citiți și: LIVE: Inaugurare de amploare la Spitalul Județean: UPU, la cel mai înalt nivel

Ca o consecință a acestor realități supărătoare, Ministerul Sănătății a decis să-și trimită „iscoade” ca să-i chestioneze pe pacienții de la UPU asupra nemulțumirilor pe care le au. Potrivit secretarului de stat Raed Arafat, „iscoadele” vor fi persoane neutre, din afara spitalelor, eventual angajați de la minister sau ai direcțiilor județene de sănătate publică. Pacienții vor putea răspunde sub puterea anonimatului, urmând să le fie prezentat câte un formular standard, cu întrebări și, posibil, cu note pe care să le dea pentru felul în care au fost tratați în UPU. Acțiunea va debuta la primăvară, în luna aprilie sau mai, și va dura doi ani. Ministerul Sănătății vrea ca datele astfel strânse să fie mediatizate și să reprezinte un punct de plecare pentru îmbunătățirea situației de la unitățile de primiri urgențe (nu înțelegem de ce mai e nevoie de un astfel de demers pentru ca lucrurile să fie schimbate în bine!).

Pe de altă parte, începând de luna viitoare personalul medical de la UPU va avea obligația să dea raportul zilnic online asupra activității pe care o desfășoară și a problemelor întâmpinate. Potrivit ministerului, în acest fel va fi monitorizat mai exact modul în care este cheltuit banul public în UPU și găsite mai rapid soluții pentru probleme.

Citiți și: Oamenii așteaptă cu nerăbdare acest lucru la Spitalul Județean! Prima măsură

Kaia 555×222
HerasMed (570 x 90 px)