NOR CURIER 930X122

    apa_robinet

    Platiti-va la timp facturile la apa!

    SC Apa Canal 2000 SA Pitesti a emis luni, 13 septembrie 2010, o informare in legatura cu consecintele neplatii facturilor la apa. Agentii economici si cetatenii sunt, astfel, atentionati cu privire la necesitatea achitarii la timp a facturilor aferente serviciilor prestate de societate. Iata, in cele ce urmeaza, cele mai importante elemente avute in vedere de SC Apa Canal in ceea ce priveste plata facturilor:

    – Factura de apa rece si canal trebuie platita in termen de 45 de zile calendaristice de la emitere.
    – In cazul neachitarii facturilor, societatea Apa Canal 2000 (Operator) are dreptul sa sisteze furnizarea/prestarea serviciului incepând cu a 46-a zi calendaristica de la data emiterii facturii, cu un preaviz de 5 zile calendaristice.

    – Neprimirea facturii nu constituie motiv de neplata. In cazul in care ati ratacit factura sau nu ati intrat in posesia ei, din motive neimputabile Operatorului, puteti solicita emiterea unui duplicat dupa factura. Ne puteti contacta la numerele de telefon 0248 223 677 sau 0348 807 104, pentru a va informa asupra valorii acesteia si a termenului scadent sau pentru a va pune la dispozitie o copie a facturii.

    – Factura este trimisa pe numele si la adresa de corespondenta trecute in contractul de prestari servicii semnat cu societatea Apa Canal 2000. Daca aceste date se modifica, va rugam sa ne semnalati acest lucru in timp util, prin completarea unei cereri la registratura societatii, situate in b-dul I.C. Bratianu nr. 24A, pentru a reglementa expedierea facturilor si pentru a intra in posesia lor.

    – Sistarea serviciului de alimentare cu apa se mai poate face si pentru bransari abuzive sau la utilizatorii care nu dau curs invitatiei de reinnoire a contractului, indiferent de forma de transmitere a acesteia, sau din cauza altor prevederi stabilite in Regulamentul serviciului public de alimentare cu apa si de canalizare.

    – Reluarea furnizarii/prestarii serviciului de alimentare cu apa si de canalizare este posibila in maximum 5 zile lucratoare de la efectuarea platii intregului debit. Cheltuielile justificate aferente sistarii, respectiv reluarii furnizarii/prestarii serviciului, se suporta de utilizator.

    – Daca in termen de 3 luni de la data debransarii nu se solicita reluarea furnizarii/prestarii serviciului, calitatea de utilizator se pierde, iar reluarea furnizarii/prestarii serviciului se face ca pentru un nou utilizator, in baza unui nou contract de furnizare/prestare a serviciului.

     

    [555x222px]Joia-_pentru-copii_epitesti

    Comentarii

    Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

    570 X 90 CAPRA 3