NOR CURIER 930X122

    uzina-dacia-sectia-asambl

    AFP despre Dacia

    În doar câţiva ani, constructorul Dacia cu autoturismele sale ieftine s-a impus pe piaţa automobilelor graţie unui concept inedit ale cărui beneficii ajută acum compania-mamă, Renault. Aceasta este concluzia cunoscutei agenţii de presă AFP.

    La şapte ani de la lansarea Logan, Dacia a prezentat la Salonul Auto de la Paris cea de-a doua sa generaţie de automobile de oraş şi o variantă modernizată a modelului Sandero, care a apărut în 2008.

    “Acesta permite efectuarea de economii cu cât mai multe piese din noua generaţie”, a explicat Arnaud Deboeuf, director al programului ‘”Entry” (Dacia în Europa) la Renault. Conceptul Dacia s-a clădit pe ideea creării unui autovehicul cu preţ scăzut, dar care să dispună de toate echipamentele necesare.

    “Nu este o simplă maşină, ci şi o afacere de succes. Am revăzut întreaga structură de costuri păstrând doar ceea ce agreează clientul”, a continuat Deboeuf. În mod concret, Renault refoloseşte la maximum piesele existente, le elimină pe cele nefolositoare şi ţine în permanenţă legătura cu furnizorii pentru reducerea costurilor, fără modificarea caietului de sarcini sau a prototipului.

    Fabricantul recurge la economii în toate, ceea ce coincinde cu conceptele actuale. În consecinţă, Dacia va avea multe zile de-acum înainte, deoarece produsele sale nu au deocamdată concurenţă, conchide AFP.

    [555x222px]KV_WinterSale_epitesti

    Comentarii

    Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

    570 X 90 CAPRA 3