- Publicat de: ePitești
- 9-02-2016, ora 8:56
- Știri
ARGEȘEANCĂ REVOLTATĂ
O nouă reclamație la adresa CEZ ne-a venit pe adresa redacției. O argeșeancă se plânge, revoltată, de repetatele întreruperi ale furnizării curentului electric în zona comunei Călinești. În plus, argeșeanca este nemulțumită și de faptul că la numărul de telefon pus la dispoziție de CEZ pentru semnalarea unor astfel de probleme nu răspunde nimeni. Este o chestiune criticată în ultima vreme și de alți argeșeni.
Citiți și: Pericol în Argeș! Șofer fără permis, prins în plină acțiune„Doamne, ce se întâmplă cu cei de la CEZ?
Este curentul oprit de două ore pe Călinești-Argeș. Sunăm la CEZ și nu răspunde nimeni. Ce se întâmplă? Cum bate un pic vântul afară se oprește curentul? Nu mai avem căldură, nu mai avem nimic. Se întâmplă prea des în ultimul timp să se oprească curentul! Acum așteptăm iar de două ore și nimic! Iar murim de frig în casă până mâine dimineață? Nu este posibil așa ceva!
Citiți și: Pericol în Argeș! Doi șoferi turmentați prinși de polițieProblema este că sunt zile când se oprește curentul pentru câteva secunde, iar asta de câteva ori pe zi, lucru care duce la defectarea aparatelor. Problema este că s-au făcut atâtea sesizări și degeaba! Am sunat de atâtea ori și nimic! De trei ani de zile de când ne-am mutat aici sunt numai probleme. Ar trebui să facă ceva pentru că avem copii mici! La un moment dat se răcește în casă și nu putem să îi ținem în frig!”, ni s-a plâns argeșeanca într-o seară, la sfârșitul săptămânii trecute.
Am cerut și am așteptat un răspuns de la CEZ. Răspuns care a venit.
„Localitatea Călinești din județul Argeș este alimentată din linia electrică aeriană de medie tensiune 20 kV Topoloveni – FMEP, care a fost afectată de un incident în cursul zilei de 4 februarie, determinând întreruperea alimentării cu energie electrică.
Deși echipele CEZ Distribuție au intervenit prompt pentru izolarea incidentului și realimentarea locurilor de consum, durata lucrărilor a fost de aproximativ trei ore (…) ca urmare a accesului dificil pe traseul liniei electrice și a condițiilor de vizibilitate redusă. Precizăm că la Info Linia CEZ au fost preluate o serie de apeluri din localitatea Călinești în intervalul precizat, care au fost înregistrate, iar sesizările au fost transmise către dispecerat pentru remediere.
Pe parcursul nopții a mai fost înregistrat un incident în jurul orei 2:51. Pentru eliminarea acestor disfuncționalități, în prima parte a zilei de 5 februarie s-au luat măsuri pentru verificarea completă a rețelei electrice care deservește zona, nu doar a porțiunii afectate anterior. Pentru prevenirea unor alte incidente care ar fi putut afecta un număr mare de consumatori pe o perioadă mai lungă, s-au efectuat lucrări de defrișare și înlocuire izolatori în regim de urgență. Aceste lucrări s-au realizat în intervalul 13:30 – 15:30 și au presupus întreruperea controlată pe termen scurt a alimentării cu energie pentru a se derula în condiții de siguranță atât pentru cetățeni, cât și pentru echipele care au intervenit.
În ceea ce privește alte întreruperi în alimentarea cu energie electrică în zonă, precizăm că în afară de incidentele anterior menționate în zona localității Călinești a mai fost înregistrat un singur incident pe 17 ianuarie pe fondul condițiilor meteo deosebite.
Referitor la transmiterea sesizărilor către Info Linia CEZ, facem precizarea că există situații în care numărul de apeluri concomitent crește, conducând astfel la un timp prelungit pentru preluarea apelurilor de către un operator. Vă asigurăm că toate apelurile sunt preluate în cazul în care clienții nu încheie apelul în mod voit.
Este important de precizat că Sistemul automat de răspuns IVR (Interactive Voice Respond) prioritizează apelurile privind anunțarea deranjamentelor apărute la instalația electrică, tocmai pentru a reduce la minim disconfortul clienților. În situația în care după alegerea uneia dintre opțiunile puse la dispoziție toți operatorii sunt angajați în convorbiri, următoarele apeluri sunt puse într-o „coadă de așteptare”, respectându-se, însă, aceeași prioritizare. Imediat ce un operator devine liber, acesta poate prelua apeluri în ordinea respectivă.
Pentru a eficientiza preluarea apelurilor în cazul în care numărul de apeluri crește peste medie, se suplimentează numărul de operatori și este în derulare o colaborare cu un prestator extern de servicii Call Center, care asigură preluarea apelurilor de deranjamente, venind astfel în întâmpinarea cerințelor clienților nostri de a reduce timpul de așteptare.
De asemenea, pentru a reduce timpul de așteptare până la intrarea în contact cu unul dintre operatorii noștri în vederea anunțării unui deranjament, clienții au acum la dispoziție înregistrarea deranjamentului direct în Sistemul automat de răspuns IVR, ceea ce presupune că după un timp de așteptare clientul are posibilitatea de înregistrare a deranjamentului în IVR, introducând datele, conform instrucțiunilor din IVR. Clientul trebuie doar să aibă la dispoziție codul locului de consum și numărul de telefon. Menționăm că la acest moment timpul de așteptare până la optarea pentru această posibilitate este în scădere și facem toate demersurile pentru reducerea acestui timp la câteva secunde.”, ne scrie CEZ Distribuție. (Foto: evz.ro)