Eurial 930 x 122

dacia-sandero-uzina

Dacia, la ani lumina de Ford in Romania

Uzina Dacia de la Mioveni nu are probleme cu concurenta pe plan intern. Singurul concurent, Uzina Ford de la Craiova, are mari probleme in a atinge volumul de productie pe care si l-a impus, in timp ce Dacia conduce in topul inmatricularilor nationale de masini noi iar pe plan extern continua sa faca furori.

 

Conform Ziarului Financiar, la aproape patru ani de la preluarea Automobile Craiova, Ford produce in medie 750 de masini lunar fata de 20.000 de unitati, tinta lunara asumata oficial pentru acest an. Ford s-a angajat prin contractul de privatizare semnat in septembrie 2007 sa produca 250.000 de masini la Craiova in acest an, un obiectiv imposibil de realizat luand in calcul cele numai 3.000 de masini fabricate in primele patru luni.

„Capacitatea de productie maxima de la Dacia este 350.000 de masini asamblate, care va fi atinsa in perioada urmatoare. La aceasta se adauga colectiile CKD (Complete Knock Down – n.r.), care se asambleaza in India si Rusia. In 2015 vom avea o productie de circa 200.000 de masini echivalent CKD”, a spus vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe.

In 2009, de exemplu, la uzina de la Mioveni au fost produse aproximativ 311.000 de automobile, in crestere cu 22% fata de 2008.

Ce promite Ford acum?

Investitii totale de peste 675 milioane de euro pana in 2013

Lansarea in fabricatie a unui model nou de clasa mica dupa septembrie 2011, cu o productie anuala medie de 150.000 de unitati

Lansarea in productie a unui motor EcoBoost cu trei cilindri in 2012, cu o capacitate de 350.000 de unitati anual

Intrarea in productie a viitorului Transit Connect in 2012

Va creste numarul angajatilor cu 3.500 de persoane la 7.200 pana in 2012

Se va atinge o capacitate de productie de 300.000 de unitati in 2013 si o productie efectiva de 225.000 de autovehicule

Peste 80% din productie va fi exportata pe piata europeana

PIZZERIA SAPORI 555 222
eurial 570×90