930×122 POSADA 5

mail_head

Logan sau o posibila legenda cu roti

Un coleg bate toba ca SLS-ul nou provoaca deruta in vise pasionatilor de automobile din Pitesti, caci noul pescarus e parcat chiar in Piata cu denumiri la fel de derutante: Milea, Episcopiei… Bun pentru marketingul Stelutei norocoase! Pacat ca SLS nu e inclus in programul Rabla. Facem eu rost de inca doua cupoane si de bani de CEARe.

Eu vreau sa va anunt ca Dacia Logan a fost nominalizata alaturi de masini precum Mercedes SLS, Maybach, Porsche Cayenne, Nissan 350Z si VW Phaeton pentru titlul de „legenda cu roti” a ultimului deceniu. Cum a ajuns aceasta Cenusareasa a lumii automobilistice mondiale in garajul legendelor?

 

Oficial, in cadrul Salonului Auto International organizat la Frankfurt am Main, in ziua de 29 iunie 2011, vor fi publicate rezultatele scrutinului pentru desemnarea automobilelor de legenda produse in primii 125 de ani de istorie a acestui mijloc de locomotie. Fiecare om are masina sa preferata si poate sa o voteze pe site-ul www.LegendsOnWheels.com, propus de revista international de specialitate Automotive News. Au fost selectate cate 10 masini pentru fiecare deceniu. Votati si s-ar putea sa fiti selectati, prin tragere la sorti, intre cei 125 de invitati ai salonului auto si o sa va intoarceti acasa si cu o moneda jubiliara de 1000 de forinti care are pe revers efigia unui Ford T. Pe 14 septembrie 2011, se vor anunta cele 12,5 legende auto, ori vor rotunji la 13 numarul celor mai renumite automobile daca vor tine cont si de automobilul viitorului!

 

Stai, Ford nu a montat niciodata in Ungaria! Ori au incurcat unii iar Budapest cu Bucharest, ori romanii iar au ratat un prilej de a isi face reclama. In Bucuresti, Mister Automobile a dat Ok pentru asamblare inca din 1936. Apoi au venit sovieticii sa se autodespagubeasca dupa razboi si cu fabrica bucuresteana. Revin la Dulapul nostru auto imediat dupa ce va scriu ca motorul V8 a supravietuit in Romania sub capotele basculantelor si camioanelor Bucegi si Carpati. Mai aveti Aro cu motor Diesel de Brasov? E jumate de V8.

Acum, urma scapa turma: Logan a intrat de trei zile in tabloul de familie al legendelor auto. Cu toate acestea, Dacia Logan este prezentata astfel: „Nu arata bine, dar aceasta masina de 5.000 de euro, ieftina si solida, este bazata pe platforma Nissan Micra. Disponibila de la 7.200 de euro in Germania, Dacia Logan consacra marsul victoriei masinilor low-cost”. Bineinteles, am propus si eu masina mea preferata si am votat-o. Votati si dumneavoastra automobilele de legenda. Inca nu e pe lista nici Renault 12/Dacia 1300 si nici Fiat 1200/Lada-Jiguli. Toti romanii, probabil, au condus SLS in ultimii 40 de ani, l-au votat si, bineinteles, il admira in buricul targului.

555 X 222 CAPRA
570 X 90 POSADA 3