930 x122 grota rece

CORNEL_OLENDRARU

Noi directori la Dacia!

Uzina Vehicule şi Uzina Mecanica şi Şasiuri, cele două mari unități situate pe platforma industrială „Dacia” de la Mioveni, au noi directori începând din această lună.

La Uzina Vehicule, Cornel Olendraru îl înlocuieşte pe Charles Morillo, care a ocupat această funcţie din 2007 până în prezent. Conducerea Uzinei Mecanica şi Şasiuri va fi asigurată de Philippe Nottez. Managementul celei din urmă a fost asigurat, timp de un an de zile, între 2012 şi 2013, de Cornel Olendraru.

În vârstă de 43 de ani, Olendraru s-a alăturat „Daciei” în anul 2010, în funcţia de director fabricaţie la Uzina Mecanica şi Şasiuri, ulterior devenind directorul acesteia. El preia acum responsabilităţile de management al Uzinei Vehicule de la Charles Morillo, care iese la pensie. Cornel Olendraru va coordona activitatea celor 8.400 de angajaţi ai Uzinei Vehicule Dacia. Philippe Nottez, în vârstă de 54 de ani, lucrează la Renault din anul 1984 şi are o experienţă solidă în fabricaţie, în diverse uzine ale Grupului. Nottez îl înlocuieşte în funcţia de director al Uzinei Mecanica şi Şasiuri pe Olendraru şi va coordona activitatea a 3.800 de salariaţi.

Cornel Olendraru s-a născut în anul 1969 la Piaţa Neamţ şi a absolvit Facultatea de Aeronave din cadrul Universităţii Politehnica Bucureşti. Deţine un master şi un doctorat în mecanică, obţinute la Şcoala Politehnica Palaiseau din Franţa. În 1999 îşi începe activitatea ca inginer la Honeywell, la care a lucrat în fabricile din Franţa, Marea Britanie şi Italia, iar între 2001 şi 2003 a fost responsabil cu coordonarea capacităţii de producţie şi cu performanţa uzinelor din Europa. Din 2003 revine în România la Honeywell Garret, unde este, pe rând, director de producţie, director logistică şi director al uzinei. În 2010 preia conducerea departamentului de fabricaţie din cadrul Uzinei Mecanica şi Şasiuri Dacia, ulterior ocupând poziția de director.

PHILIPPE_NOTTEZPhilippe Nottez s-a născut în anul 1959 şi a absolvit Ecole des Mines Douai (Şcoala de inginerie şi Centru de cercetare), în Franţa. Înainte de a se alătura „Daciei”, în România, Nottez a ocupat diferite funcţii la uzinele Renault, în Franţa: a fost, pe rând, şef de unitate de producţie la Uzina Mecanică din Douvrin, apoi şef departament motoare, director fabricaţie şi director executiv la Uzina din Cléon. Între 2012 şi 2013 a fost directorul uzinei Maubeuge Construction Automobile.

Precizăm că Uzina Vehicule asigură producţia modelelor din gama Dacia (Logan, Logan MCV, Sandero, Sandero Stepway şi Duster), cu ajutorul a 8.400 de salariaţi, dintre care 40% sunt femei. Cadenţa zilnică a uzinei este de 1.390 de vehicule. Industrializarea celor cinci modele se desfăşoară în patru mari departamente (Presaj, Caroserie, Vopsitorie şi Montaj). Uzina Mecanica şi Şasiuri este cea de-a doua uzină situată pe platforma industrială de la Mioveni şi prima în lume din cadrul Grupului Renault din punct de vedere al diversităţii proceselor. Uzina are 3.800 de angajați, dintre care 27% femei. În cele şapte departamente de fabricaţie ale Uzinei sunt produse piese brute din aluminiu, se uzinează şi se asamblează motoare şi cutii de viteze, se montează punţi faţă şi spate, se presează şi se sudează osii şi cadre GMP (grup moto propulsor) pentru vehiculele din gama Dacia, Renault şi Nissan asamblate la Mioveni şi în alte uzine din lume.

555×222 grota rece

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 POSADA 3