930 x122 grota rece

raliu_ep

Raliul Argesului anulat pentru ca Andrei nu a fost lasat sa dea diplomele!

 După cum v-am informat, cel mai important eveniment automobilistic al anului în Argeş, Raliul Argeşului, a fost anulat după ce, în urma verificărilor făcute pe traseul de pe Transfăgărăşan, oficialii Federaţiei Române de Automobilism (FRAS) au ajuns la concluzia că lucrările executate de firma contractată de Drumurile Naţionale nu vor fi finalizate la timp.

 …Informaţia a venit ca un trăznet, mai ales că, până la vizionarea traseului, totul era în grafic. Mai mult, Flavius Panţurescu, director al Direcţiei Judeţene de Tineret, co-organizator al evenimentului afirma că vina aparţine organizatorului, Hatters Motorsport că nu au fost făcute asfaltările, arătând şi cam cât se pricepe la activitatea peste care a fost pus şef.

Deputatul Mircea Drăghici, fost pilot de curse şi membru fondator al FRAS, a dezvăluit faptul că Raliul Argeşului nu a mai fost organizat pentru că brusc, constructorul a mai dat nişte găuri în plus pe drum, decalând graficul de execuţie. Şi mai interesant este însă că, aşa cum a afirmat deputatul, totul a pornit de la frustrarea lui Mircea Andrei care nu a reuşit să obţină de la organizatori asigurarea că va face şi deschiderea raliului, dar şi că va fi în centrul atenţiei la festivitatea de premiere. Aşa că, dacă nu poate avea cineva poza pentru presă, mai bine să nu mai fie niciun eveniment. Toate informaţiile i-au fost confirmate de către Ştefan Vasile, vicepreşedinte FRAS şi de către Norris Măgeanu.

„Am sunat personal pentru că sunt membru fondator al Federaţiei Române de Automobilism. L-am întrebat pe Ştefan Vasile ce s-a întâmplat. După ce mi-a relatat ce s-a întâmplat, de la cum a fost vizionat traseul până la ziua de ieri, mi-a transmis că în opinia dumnealui este rea-credinţă din partea constructorului. Deşi lucrările păreau că evoluează spre finalizarea traseului, brusc, peste noapte, înainte de a începe recunoaşterea traseului pe Transfăgărăşan, frezele au făcut noi găuri în traseu în locuri absolut inexplicabile. Mai mult de atât nu a putut să îmi spună. Mi-a spus că nu a luat la cunoştinţă că ar exista imixtiuni politice. Nu pot să nu remarc reaua- credinţă a constructorului implicat într-un grafic de peticire a unei porţiuni din traseu, la fel cum s-a întâmplat şi anul trecut. Anul trecut au putut să termine, anul acesta nu. Compania Naţională de Drumuri şi Autostrăzi este înştiinţată înainte cu 45 de zile că urmează să se desfăşoare un concurs de raliu şi conform unui protocol la nivel naţional realizează lucrări pentru a se putea desfăşura evenimentul sportiv în condiţii normale. Sigur că ministerul şi Compania au un constructor care a concesionat contractul, dar care nu a făcut nimic.

Mie mi-a transmis Norris Măgeanu (n.r.- organizatorul evenimentului) că Mircea Andrei dorea deschiderea de traseu, să înmâneze diplomele şi alte pretenţii. Şi cum nu a putut să facă asta…”, a lăsat liber la înţelegerea oricui urmarea deputatul Mircea Drăghici.

555 X 222 CAPRA
New Profesional Consult 570×90