- Publicat de: Mihaela Grigorescu
- 11-10-2018, ora 11:14
- Știri
SURPRIZĂ TOTAL NEPLĂCUTĂ PENTRU UN CLIENT LA KAUFLAND GĂVANA
Surpriză total neplăcută pentru un client la Kaufland Găvana. Un piteştean ne-a sesizat pe adresa redacţiei că la hipermarketul Kaufland Găvana din Pitești se vinde pește alterat. Piteșteanul a cumpărat două caserole de file de șalău, constatând acasă că peștele este stricat.
Citiți și: Exclusiv. Kaufland reacționează: ,,Ne cerem scuze! Un caz izolat!”,,Am cumpărat peştele aseară din magazinul Kaufland Nord. L-am desfăcut în această dimineaţă şi este, iertați-mi cuvântul, împuţit! Are un miros înţepător, necorespunzător!”, afirmă piteșteanul.
Clientul ne-a trimis şi o fotografie cu produsul cumpărat și bonul fiscal aferent (click pe imagine):
Citiți și: Centrul Comercial schimbă această zonă aglomerată! Se face un nou sens giratoriu!Ulterior sesizării pe care ne-a adresat-o, piteșteanul a revenit la Kaufland Găvana pentru a reclama problema. I-a fost returnată contravaloarea produsului.
Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!