- Publicat de: Mădălina Nedelcu
- 14-10-2024, ora 14:50
- Știri, Știri
Tazz, platformă deținută de eMAG, VÂNDUTĂ unui gigant! La ce să se aștepte clienții
Tazz, platforma deținută de eMAG, VÂNDUTĂ unui gigant!
Citiți și: Petrecere de Crăciun sau Revelion acasă: 4 trucuri smartAplicația românească de livrări Tazz, deținută în prezent de eMag, va fi cumpărată de platforma finlandeză de comerț Wolt.
Platforma este parte a companiei americane DoorDash.
Citiți și: Trucuri esențiale pentru depozitarea alimentelor și păstrarea prospețimiiAnunțul oficial a fost făcut de Tazz într-un comunicat de presă, astăzi, iar tranzacția este așteptată să se finalizeze în următoarele luni, după aprobările necesare din partea autorităților.
În urma achiziției, Tazz va fi integrată sub brandul și tehnologia Wolt.
Miki Kuusi, CEO-ul Wolt și Head of DoorDash International, a subliniat că această colaborare va combina experiența Tazz pe piața locală cu inovația și excelența operațională a Wolt, generând o oportunitate unică de creștere.
„Tazz s-a impus ca o platformă de încredere în România, iar cunoașterea pieței locale, combinată cu tehnologia noastră, va crea o experiență superioară pentru clienții români”, a declarat Kuusi.
Povestea de succes a Tazz și potențialul de dezvoltare
Lansată inițial sub denumirea EuCeMănânc la Timișoara în 2014, platforma a fost preluată de eMag în 2019, devenind o forță pe segmentul de livrare la domiciliu din România.
Tazz a crescut rapid, ajungând să opereze în peste 35 de orașe.
Tazz, platforma deținută de eMAG, VÂNDUTĂ unui gigant!
După integrarea sub umbrela Wolt, utilizatorii vor beneficia de continuarea programului eMag Genius, cu livrări gratuite și oferte atractive.
Alin Șerban, CEO-ul Tazz, a exprimat entuziasmul pentru această tranzacție:
„Tazz reprezintă un exemplu de antreprenoriat românesc de succes, iar unirea forțelor cu Wolt ne va permite să oferim servicii de calitate superioară clienților noștri.”
Deși a înregistrat pierderi de 49,3 milioane de lei în 2023, Tazz a avut o creștere a veniturilor cu 20%, atingând 213,4 milioane de lei.
De asemenea, pierderile au scăzut cu 55% față de 2022, semn că platforma a început să-și stabilizeze poziția pe piață.
Tudor Manea, CEO eMag Group, a declarat că această tranzacție reflectă potențialul Tazz de a face față unui nivel de creștere accelerată:
„Împreună cu Wolt, Tazz va continua să ofere beneficii exclusive clienților Genius și să își extindă portofoliul de servicii.”
Ce urmează pentru utilizatorii Tazz
Odată cu finalizarea achiziției, Wolt și Tazz promit să aducă îmbunătățiri semnificative în experiența de livrare din România.
Cu peste 12.000 de angajați la nivel global și o prezență în 28 de țări, Wolt vine cu resursele pentru a consolida platforma de livrări Tazz, contribuind la diversificarea și optimizarea serviciilor.
Puteți adăuga comentarii la acest articol pe pagina de Facebook, AICI.
Foto și sursa: dailybusiness.ro