EcoMoto 930×122

veste

Veste importantă pentru toți clienții Wizz Air!

Veste importantă pentru toți clienții Wizz Air!

Citiți și: Au apărut „urșii” în Pitești!

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului a discutat cu Didier Reynders, comisarul european pentru Justiţie, cu atribuţii privind protecţia consumatorului, despre o serie de subiecte de interes pentru ţara noastră, printre care şi întârzierile sau anulările de zboruri ale companiei aeriene Wizz Air.

„Astfel, ministrul Ştefan-Radu Oprea şi-a manifestat îngrijorarea cu privire la problemele pe care compania aeriană Wizz Air le are în România, în ultima vreme multe dintre zborurile acesteia având întârzieri foarte mari sau fiind anulate în ultimul moment, ceea ce a dus la nemulţumiri şi plângeri din partea clienţilor”, se menţionează într-un comunicat postat pe pagina de Facebook a Ministerului Economiei.

Citiți și: Veste proastă! Acest ajutor important nu se mai acordă!

Veste importantă pentru toți clienții Wizz Air!

Potrivit sursei citate, comisarul Didier Reynders şi-a arătat sprijinul pentru remedierea acestei situaţii şi a precizat că cetăţenii români pot beneficia de suportul Uniunii Europene pentru rezolvarea problemelor şi recuperarea beneficiilor, prin înregistrarea unei solicitări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România (https://eccromania.ro/).

Acest serviciu este un instrument util, gratuit, conceput pentru a veni în ajutorul consumatorilor atunci când: întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziţionat dintr-un alt stat european; vor să ştie ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat European; vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluţionării problemei.

Detalii, AICI

555 X 222 POSADA 2

Comentarii

6 comentarii

  • Chistol Maria spune:

    Zobururile Catania/Iasi in perioada 1/14august vor fi amanate?????

  • Mihai spune:

    Problemele sunt cauzate de greve ale controlorilor de spațiu aerian din diverse țări și nu au legătura cu Wizz-ul. Nu înțeleg de ce in toată presa articolele sunt scrise in așa fel încât să pară că e o problemă a companiei Wizzair. Am zburat de curând de la Cluj Napoca la Barcelona, la ora 19.00 eram îmbarcați deja și trebuia sa pornim la 19.10, dar am așteptat o ora in avion din cauza restricțiilor din spațiile aeriene ale Croației și Franței. E suficient sa fie greve in câteva aeroporturi importante din Europa pentru ca toate zborurile să fie decalate și să afecteze toate celelalte aeroporturi

  • Ancuța spune:

    Se pare ca nu este nimeni vinovat, dar noi am avut de suferit, foarte nesimtiti si sa nu dea nici o explicație, să le fie rușine.

  • Doina Elena Noghin spune:

    Se pare ca este vorba de un sistem deficitar incetatenit in ultimii ani, intamplat in multe institutii, de a lasa raspunderea pe o singura persoana, care din diverse motive ( obiective sau subiective), nu -si indeplineste obligatiile de munca. In 22 seara, aviinul aceleeasi firme pe ruta Bucuresti – Bari ( Italia), a plecat cu peste o ora intarziere din Otopeni. Cand am intrebat de ce intarzie asa mult, lasand asa multi pasageri sa astepte la imbarcare, ni s-a raspuns ca un angajat al firmei a fost ocupat in alta parte si nu a putut veni sa-si indeplineasca sarcina de munca.
    De cand Institutiile si firmele depind de un singur om si nu au inlocuitori pentru situatii neprevazute ( care pot aparea oriunde si oricui)?
    Cetatenii se adreseaza Institutiilor si Firmelor, nicidecum unor indivizi particulari cu nume de X sau Y , care trebuie sa aiba inlocuitori oriunde si oricand.
    Dar poate ca aceasta a fost o motivatie falsa, intrucat nu s-ar fi putut dezvalui adevaratul motiv al intarzierii.
    In orice caz, personalul avionului s-a comportat multumitor cu calatorii, adusi bine la destinatie, desi intarzierea la acea ora deja tarzie, le-a cauzat mult unora…
    Propun sa se verifice noile „sisteme” din Romania, de introducere a ” bunului plac” pentru deservirea populatiei, in expectativa nonsalanta a autoritatilor! Se pare ca despre asta e vorba…

  • Constantin Rusen spune:

    Wizz air a acceptat plata comensatiei a zborului din 09,03, 2023 ora 17,30 de pe aeroportul Leeds cu destinația București, dar nici până acum nu a facut plata menționez că zborul a avut o intarziere mai mare de 4 ore si am facut claim prin Air help

  • Carmen spune:

    unde se pot face reclamatiile pentru intarziere si anulare??

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 POSADA 3