930 x122 grota rece

Transfăgărşan

Schimbarea de care aveam nevoie pentru cel mai frumos drum din România

Schimbarea de care aveam nevoie pentru cel mai frumos drum din România

Citiți și: Ieri: ,,Se va închide”! Azi e închis! Mâine se deschide!

Transfăgărășanul va fi deschis aproape tot anul!

Directorul general al Companiei Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat firma câștigătoare a contractului pentru studiu de fezabilitate ce va da soluțiile tehnice pentru modernizarea Transfăgărășanului.

Citiți și: Bărbat cu un copil în brațe, lângă un urs ce urma să intre într-o cursă

Acest studiu de fezabilitate, întocmit de firma de inginerie și consultanță tehnică Rutier Conex XXI  vizează tronsonul de altitudine Piscu Negru-Bâlea Lac-Bâlea Cascadă.

CNAIR încearcă astfel să mențină DN 7 C deschis aproape tot anul atât ca rută turistică, dar și pentru variantă de circulație Pitești-Sibiu, în condițiile blocajelor aproape zilnice de pe DN 7 Valea Oltului, transmite economedia.ro

Documentația tehnică va propune soluțiile tehnice pentru modernizare, printre acestea execuția de polate (copertine de protecție) fiind cea mai importantă.

Schimbarea de care aveam nevoie pentru cel mai frumos drum din România

Potrivit Economedia, principalele cerințe din caietul de sarcini sunt:

,,– Execuția de polate (copertine de protecție din beton), lucrări de siguranță rutieră

– Panouri de informare digitale la intrările pe Transfăgărășan (Curtea de Argeș/Cârțișoara) care să arate șoferilor numărul de locuri de parcare libere, condițiile meteo (vânt/polei/temperaturi).

– Zone pentru parcări cu spații pentru comercianți și taxarea lor.

– View Point

– închiderea sigură a tunelului de la Bâlea Lac (porțile tunelului se sudează la închidere)

– Îmbunătățirea siguranței în punctele negre cu risc de accidente”, arată caietul de sarcini CNAIR.

Informații suplimentare, AICI.

Sursă foto: Facebook/Iulian Radu

New Profesional Consult-555×222
HerasMed (570 x 90 px)