Eurial 930 x 122

trafic

Ce lovitură! Încă cinci ani de restricții pe DN 7 – Valea Oltului!

Ce lovitură! Încă cinci ani de restricții pe DN 7 – Valea Oltului!

Citiți și: Autostrada Pitești-Sibiu: Aproape o lună de restricții și haos pe Valea Oltului

Circulația pe DN7 – Valea Oltului va fi restricționată periodic în următorii cinci ani.

Începând cu închiderea completă până pe 9 august 2024.

Citiți și: Revoluție în traficul din Pitești! Noi decizii pentru siguranță și fluidizare

Pentru lucrările de execuție ale sectorului Boița – Lazaret al viitoarei autostrăzi Sibiu – Pitești.

Potrivit lui Ionuț Ciurea, director executiv al Asociației Pro Infrastructura, citat de ramnicuvalceaweek.ro, restricțiile vor continua.

Deoarece autostrada intersectează DN7 în mai multe puncte.

Necesitând închideri totale sau parțiale pe durata lucrărilor, care includ defrișări și construcții complexe.

Ce lovitură! Încă cinci ani de restricții pe DN 7 – Valea Oltului!

Lucrările actuale, care includ tăierea a circa 20.000-25.000 de copaci pentru accesul echipelor de foraj geotehnic, reprezintă doar începutul unui proces amplu de construcție.

Ciurea a avertizat că traficul va fi afectat pe termen lung.

Criticând Ministerul Transporturilor pentru promisiuni nerealiste privind durata și impactul restricțiilor.

„Autostrada croșetează pe lângă Olt, pe deasupra DN7, prin munte, trebuie cumva executată. Nu e așa o bagatelă, sunt șase benzi de autostradă. Deci acum nu suntem în faza de execuție. Acum suntem în faza de proiectare. Nu vorbim de lucrări”, a continuat Ciurea.

Sectorul 2 al autostrăzii Pitești-Sibiu, câștigat de o companie turcească, este întârziat deja cu un an în faza de proiectare, a avertizat reprezentantul Pro Infrastructura.

Proiectarea trebuia să fie finalizată în decembrie 2023, spune Ionuț Ciurea, dar este posibil să fie gata spre sfârșitul anului 2024.

”Nu o termină în cinci ani, vă dau în scris”, a declarat Ionuț Ciurea la emisiunea „În fața ta” de la Digi24.

Asta înseamnă cinci ani de coșmar pe Valea Oltului?

„Cinci ani este pentru tot contractul.

Lotul are circa 31 de kilometri.

Nu toți 31 sunt critici, din punct de vedere al circulației pe DN7.

Sunt 5-6 puncte majore și 6 kilometri unde, practic, nu se poate fără un „deranj” în DN7 – fie că va fi închidere, fie va fi circulație la paletă, vom trăi și vom vedea.

Dar „deranj” în DN7 va fi cu siguranță și cel mai probabil ne vom duce la multe luni, dacă nu ani.

Zona fierbinte va fi mutată de colo colo, în funcție de cum se vor mobiliza și pe unde vor lucra (…).

Asta este ceea ce ne așteaptă în următorii cinci ani.

Din când în când, Valea Oltului să fie închisă sau restricționată”.

Lotul de autostradă Boița-Cornetu, câștigat de compania turcă Mapa-Cengiz, este considerat cel mai dificil de executat din România.

Având deja întârzieri în faza de proiectare.

Ciurea estimează că finalizarea construcției nu va fi realizată în mai puțin de cinci ani.

Implicând perioade extinse de restricții de trafic pe Valea Oltului.

Puteți adăuga comentarii la acest articol pe Facebook, AICI.

555 X 222 CAPRA
570×90-epitesti PNL