- Publicat de: ePitești
- 21-09-2016, ora 16:35
- Administrativ
ACCESUL ÎN PRIMĂRIA MIOVENI, PE BAZĂ DE CARTELE
Accesul în Primăria Mioveni, pe bază de cartele. Începând de luni, 3 octombrie 2016, în Primăria oraşului Mioveni va funcționa un sistem de control al accesului în instituție, pe bază de cartelă. Sistemul îi va viza pe angajaţii instituţiei, însă vor exista și o serie de modificări referitoare la programul și modul de lucru cu cetățeanul.
Citiți și: Bătaie gravă în Centru: Și-au dat cu scaunele în cap! Imagini exclusive șocante!Accesul cetățenilor la parterul Primăriei, respectiv la secretariat, registratură și biroul de plată a taxelor și impozitelor se va face ca și până acum, în intervalul orar în care instituția funcționează. În schimb, accesul către birourile de specialitate aflate la etajele superioare va fi modificat conform următorului program: marţi între orele 8 și 12 și joi între 12 și 16.
Important! Cetăţenii care se vor prezenta la sediul Primăriei Mioveni cu anumite solicitări în afara acestui program vor fi preluaţi de ofiterul de serviciu şi puşi în legătură cu inspectorii din aparatul de specialitate al instituției, în funcţie de nevoia solicitantului.
Citiți și: Argeș. Un VW Golf, cuprins de flăcări violentePotrivit Primăriei Mioveni, prin acest sistem de control cu acces pe bază de cartele şi pontaj „se dorește crearea unui mediu de lucru adecvat și creșterea productivității muncii funcționarilor din Primăria Mioveni”.