Primăria Municipiului Pitești a anunțat organizarea unui concurs de recrutare pentru ocuparea unui post de inspector, clasa I, grad profesional superior, în cadrul Direcției Economice – Serviciul Buget.
Postul este pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă (8 ore/zi, 40 ore/săptămână), și reprezintă o șansă valoroasă pentru cei care vor un loc de muncă sigur în administrația publică.
Calendar:
Proba scrisă: 31 iulie 2025, ora 11:00, la sediul Primăriei (Bulevardul Republicii nr. 71)
Interviul: în termen de maximum 8 zile lucrătoare de la proba scrisă (pentru candidații admiși)
Cerințe:
Studii superioare finalizate în științe economice
Minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor
Cunoștințe în IT (nivel de bază)
Primăria Pitești face angajări! Salariu stabil și post pe perioadă nedeterminată!
Sănătate fizică și psihică adecvată funcției
Fără antecedente penale sau sancțiuni disciplinare recente
Perioada de depunere a dosarelor:
Dosarele se depun în perioada 30 iunie – 21 iulie 2025, direct la sediul Primăriei, prin curier sau prin e-mail la: primaria@primariapitesti.ro
Dosarul de înscriere trebuie să conțină:
Formularul de înscriere
Acte de identitate, diplome, adeverințe de vechime
Cazier, aviz psihologic, adeverință medicală
Documente care atestă cunoștințele IT și specializările relevante
Informații suplimentare: Stoica Ofelia – consilier Serviciul Resurse Umane,
Tel: 0372 481 819 | Email: resurseumane@primariapitesti.ro